Τα στοιχεία μέτρησης της Nielsen για το πρώτο τρίμηνο της σεζόν, επιβεβαιώνουν τη σταθερότητα πρωτιάς του ΣΚΑΪ, ο οποίος, παρ’ όλο τον σκληρό ανταγωνισμό, άντεξε και παραμένει κυρίαρχος στη μέση τηλεθέαση για το σύνολο του προγράμματος, αυξάνοντας σταδιακά το μερίδιό του.
Η δύναμη του ΣΚΑΪ βρίσκεται στα πολύ υψηλά ποσοστά της ζώνης off pick, από το πρωί δηλαδή μέχρι και το δελτίο ειδήσεων.
Ο ΑΝΤ1 επανήλθε τη νέα σεζόν δυναμικά και βρέθηκε στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης, κερδίζοντας τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο σχεδόν τρεις ποσοστιαίες μονάδες.
Μεγάλος χαμένος της σεζόν ο Alpha, που μέχρι την προηγούμενη σεζόν κατείχε τη δεύτερη θέση στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen. Τη φετινή σεζόν βρίσκεται μέχρι τώρα στην τέταρτη θέση, καθώς το Star αύξησε το ποσοστό του και πέρασε στην τρίτη θέση, κάτω από τον ΑΝΤ1. Το κοινό του Alpha φαίνεται να έχει μετακινηθεί στον ΣΚΑΪ και τον ΑΝΤ1.
Έριξαν το ΕΡΤ Sports
Το Οpen, αντιθέτως, δείχνει σταθερότητα στα ποσοστά του, με μικρές αυξομειώσεις, όπως επίσης και τα τρία προγράμματα της ΕΡΤ. Η έκπληξη του τριμήνου είναι η κάθετη πτώση ποσοστών του ΕΡΤ Sports, το οποίο υποβαθμίστηκε από τη νέα διοίκηση της ΕΡΤ. Το γεγονός είχε αντίκτυπο και στην τηλεθέαση και έτσι το κανάλι από το 4,4% τον Σεπτέμβριο έπεσε στο 1,6% τον Νοέμβριο. Είναι πλέον φανερό πως η νέα διοίκηση της ΕΡΤ δεν θέλει υψηλά ποσοστά, όπως τα ανταγωνιστικά ιδιωτικά κανάλια, και αρκείται στην κάλυψη των βασικών αθλητικών υποχρεώσεών της.
Μήνας | ΣΚΑΪ | ΑΝΤ1 | ALPHA | STAR | OPEN | EΡΤ1 | ΕΡΤ2 | ΕΡΤ3 | ΕΡΤ Sports |
Σεπτέμβριος | 15,4 | 13,6 | 12,6 | 12,3 | 8,3 | 4,6 | 2 | 1,5 | 4,4 |
Οκτώβριος | 16,9 | 16,4 | 12 | 12,9 | 8,7 | 4,6 | 2 | 1,5 | 1,7 |
Νοέμβριος | 17,3 | 16,2 | 11,9 | 13,4 | 8,4 | 4,6 | 1,9 | 1,4 | 1,6 |
Πηγή: Nielsen, σύνολο κοινού, ποσοστά %