Προκαλεί εντύπωση η απόφαση της κυβέρνησης να δεσμεύσει πίστωση της τάξης των 11 εκατ. ευρώ για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα μέτρα προστασίας από τον COVID-19. H απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια και δεν εξηγεί ποιες είναι αυτές οι “υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών” για την “υλοποίηση εκστρατείας της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19“.
Όσο δεν εξειδικεύεται η απόφαση αυτή, για το περιεχόμενο του προγράμματος, τόσο τα ερωτηματικά θα μεγαλώνουν όταν ειδικά, εγκαίρως και ορθά η κυβέρνηση έλαβε την απόφαση για την υποχρεωτική μετάδοση των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων, χωρίς προηγούμενη έγκριση του ΕΣΡ.
Τι περιλαμβάνει η καμπάνια αυτή; Σποτ σε τηλεόραση και ραδιόφωνο; Διαφημίσεις σε sites και εφημερίδες; Ενημερωτικό υλικό; Βίντεο που θα μεταδίδονται από την τηλεόραση; Και ακόμη; Θα γίνει διαγωνισμός; Θα υπάρξει απευθείας ανάθεση; Στη συνέχεια, media shops θα αναλάβουν να κάνουν την επιλογή των ΜΜΕ; Και ποια θα είναι η αναλογία σε ραδιόφωνο, τηλεόραση, ιστοσελίδες και εφημερίδες; Θα δοθούν τα χρήματα τώρα στα media shops και θα αποδοθούν μετά από 8 μήνες στα Μέσα, μετά από εκπτώσεις και “επιστροφές”;
Ο κλάδος των ΜΜΕ χρειάζεται στέρεα μέτρα την περίοδο αυτή και όχι τις συνηθισμένες πρακτικές για να αντέξει τη νέα κρίση. Η κυβέρνηση θα πρέπει να επανέλθει δίνοντας απαντήσεις για την καμπάνια.