ΣΧΟΛΙΟ
Ο ΕΔΟΕΑΠ αρνείται να δώσει τη παράταση στις επιχειρήσεις ΜΜΕ που δεν υπέβαλαν τις αιτήσεις τους στις διαφορετικές ημερομηνίες για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα του 2% προς τις επιχειρήσεις ΜΜΕ. Μάλιστα στέλεχος του ΕΔΟΕΑΠ, δεν διστάζει να σχολιάσει , δημοσίως, με υποτιμητικό τρόπο αυτή την επισήμανση της στήλης, σαν να μην πρόκειται για δημόσιο χρήμα στο οποίο πρέπει να έχουν όλη τη δυνατότητα της συμμετοχής.
Στην περίπτωση όμως της πίεσης για την ψηφοφορία, με ηλεκτρονικό τρόπο, ο φορέας δεν είναι τόσο άτεκτος. Δίνει παράταση ως την Κυριακή, για να συμμετάσχουν και όσοι εκ των ψηφοφόρων δεν πρόλαβαν να δηλώσουν ως χθες συμμετοχή στην ηλεκτρονική διαδικασία και παρά τις ενστάσεις που υπάρχουν.
Η “εκλογική πελατεία” έχει μεγαλύτερη σημασία, όπως φαίνεται, από την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων.