Στροφή στην τηλεόραση, αλλά με μέτρο, επιχειρεί το συγκρότημα του Ιβάν Σαββίδη. Η περιπέτεια στον Τύπο δείχνει να έχει τελειώσει μετά από δύο χρόνια, όταν ανέλαβε επί της ουσίας να καλύψει, σε συνεργασία και με την 24 Media του Δημήτρη Μάρη, το κενό που άφησε η αποχώρηση της οικογένειας Μπόμπολα από τα media.
Ο Ιβάν Σαββίδης έχει κάνει μια μεγάλη επένδυση στην τηλεόραση, στην οποία θα παραμείνει, διατηρώντας την ανεξάρτητη πορεία του Open. Η νέα σεζόν στην τηλεόραση βρίσκει το Open ενισχυμένο στον τομέα της ενημέρωσης, με ένα δελτίο που θυμίζει Mega, εξαιτίας της παρουσίας του γενικού διευθυντή Χρήστου Παναγιωτόπουλου, αλλά χωρίς το λογότυπο του «Μεγάλου Καναλιού». Και αυτό παρά το γεγονός πως εταιρεία συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη απέκτησε μερίδιο στον Τηλέτυπο. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τη Νίκη Λυμπεράκη είναι το μεγάλο στοίχημα, ενώ αναζητείται πρόσωπο που θα καλύψει τη θέση της Στέλλας Γκαντώνα, η οποία και παραιτήθηκε. Μάλλον θα είναι δημοσιογράφος που θα σχετίζεται με το πρώην Mega. Στη νέα σεζόν το Open δεν θα έχει σειρές, που είναι απαραίτητες για τη στήριξη του ενημερωτικού τομέα, παρά ένα τηλεπαιχνίδι καθημερινά και το παιχνίδι «Just The Two of Us» με τον Νίκο Κοκλώνη. Συνεπώς, στόχος είναι η ταυτόχρονη μείωση του κόστους της τηλεοπτικής επιχείρησης.