Αλλαγές στις συνήθειες τηλεθέασης του δείγματός της καταγράφει η Nielsen. Το κοινό που μετέχει στην έρευνα δείχνει να στρέφει το ενδιαφέρον του στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, τις αφορολόγητες υπηρεσίες streaming και τους μικρότερους σταθμούς. Σε συνεχή ανοδική πορεία βρίσκεται συνεχώς τους τελευταίους μήνες το μερίδιο τηλεθέασης των «άλλων καναλιών» στη μέτρηση της Nielsen, που περιλαμβάνει τα περιφερειακά κανάλια, τη συνδρομητική τηλεόραση και τις υπηρεσίες streaming.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης, το ποσοστό τους είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 18 – 54 ετών και μικρότερο στις μεγαλύτερες ηλικίες. Η αύξηση από το καλοκαίρι του 2022 και μετά ήταν μεγαλύτερη τόσο στο σύνολο του κοινού όσο και στους θεατές ηλικίες 18 – 54 ετών. Ειδικά στις ηλικίες 18 – 54, η άνοδος ήταν μεγαλύτερη από τον Ιούλιο έως τον Νοέμβριο του 2022, ενώ ο ρυθμός ανόδου ήταν μικρότερος μετά τον Δεκέμβριο. Στο σύνολο του κοινού η άνοδος ήταν σημαντικότερη μετά τον Ιούνιο 2022.