Οι Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και οι μουσικές εκπομπές οδήγησαν σε ανατροπή του σκηνικού της τηλεθέασης στη διάρκεια των πασχαλινών εορτών. Η ιδιωτική τηλεόραση συνολικά έπεσε στο 64,3%, τα περιφερειακά και τα συνδρομητικά κανάλια ανέβηκαν στο 23,7%, ενώ κέρδη είχε συνολικά η ΕΡΤ, με τα τρία κανάλια της να φτάνουν στο 11,9%.
Στην πρώτη θέση παρέμεινε χωρίς απώλειες ο ΣΚΑΪ με 15,9%, ο δεύτερος ΑΝΤ1 είχε 12%, το Star 11,1% και ο Alpha 9%. Το Open προηγήθηκε του Mega με 7,3% έναντι 7%, ενώ το Μακεδονία ΤV ανέβηκε στο 2%. Η ΕΡΤ1 συγκέντρωσε 6,6%, ενώ μεγάλη ήταν η αύξηση για την ΕΡΤ2, που κατέγραψε 3,8%. Τέλος, η ΕΡΤ3 είχε 1,5%. Σε επίπεδο ομίλων, αυτός του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε 14% και ο όμιλος Star – Alpha 20,1%.