Επιστροφή του τηλεοπτικού κοινού στις τηλεοπτικές ειδήσεις. Η τηλεθέαση την περασμένη εβδομάδα σχεδόν διπλασιάστηκε όσον αφορά το σύνολο του κοινού, παρέμεινε ωστόσο εξαιρετικά χαμηλή στο εμπορικό κοινό των ηλικιών 15 – 54 ετών. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στην επίσημη έναρξη της τηλεοπτικής ενημέρωσης, την περασμένη εβδομάδα, παρακολούθησαν τα κεντρικά δελτία ειδήσεων στα επτά τηλεοπτικά κανάλια κατά μέσο όρο σχεδόν 1.200.000 τηλεθεατές. Στις ηλικίες 15 – 54 ετών όμως ο αριθμός πέφτει στο μισό, περίπου 600.000 θεατές για όλα τα κανάλια.