«Μύλος» με τη διαφημιστική καμπάνια αντιμετώπισης του COVID-19. Το ποσό των 20 εκατ. ευρώ δόθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας στο σύνολο των ΜΜΕ, αλλά η απόφαση να μη δοθούν αναλυτικά στοιχεία προκαλεί αναταράξεις. Στη Βουλή παραδόθηκε μια λίστα στην οποία αναφέρονταν 1.232 Μέσα Ενημέρωσης, χωρίς να αναφέρονται τα ποσά που διατέθηκαν σε κάθε εταιρεία.
Η νομοθεσία ορίζει πως τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης του Δημοσίου εκδίδονται την επόμενη χρονιά. Όμως, τόσο το ύψος της καμπάνιας, όσο και οι έκτακτες συνθήκες ασφυξίας στα ΜΜΕ επιβάλουν τη διάθεση των στοιχείων, ειδικά κατά τη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Το επίμαχο ποσό είναι αυτό που διατέθηκε στην αρχή της πανδημίας (11 εκατ. ευρώ). Οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί σήκωσαν το βάρος της καμπάνιας, καθώς μετέδωσαν –υποχρεωτικά– δωρεάν τα σποτ. Τα χρήματα αυτά διατέθηκαν λοιπόν σε ιστοσελίδες, κατά κύριο λόγο, και σε εφημερίδες. Όσον αφορά τις ιστοσελίδες, τα μεγαλύτερα πακέτα φτάνουν τα 100.000 ευρώ και δόθηκαν σε εκείνες που ανήκουν σε μεγάλους ομίλους. Τα ποσά που δόθηκαν απευθείας από το υπουργείο Οικονομικών στις εφημερίδες ήταν κατά πολύ λιγότερα. Το ερώτημα είναι σε ποιες εταιρείες ιστοσελίδων κατευθύνθηκαν και με ποια κριτήρια. Το δεύτερο μέρος του πακέτου των 9 εκατ. ευρώ κατευθύνθηκε κυρίως στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι εξακολουθούσαν να έχουν την υποχρέωση μετάδοσης και δωρεάν διαφημιστικών μηνυμάτων της καμπάνιας.