Δεν έχει ακόμη προχωρήσει σε συμφωνίες με τους πολυεθνικούς ομίλους επικοινωνίας ο ΣΥΡΙΖΑ για την αγορά χρόνου και χώρο ενόψει των επερχόμενων εκλογών. Σε αντίθεση με τη ΝΔ που στις εκλογές του 2019 ως αξιωματική αντιπολίτευση επικράτησε στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και διατηρεί ως και σήμερα άριστες σχέσεις με τις εταιρείες, ο ΣΥΡΙΖΑ ως και σήμερα δεν έχει λάβει αποφάσεις. Αντιθέτως, η ΝΔ ως Κυβέρνηση επέλλεξε να μην φορολογήσει τις πολυεθνικές υπηρεσίες streaming και να αφήσει το φόρο συνδρομητικής τηλεόρασης στην Cosmote TV και στη Nova.