ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ 25/10/2020
Το νέο νομοθετικό πλαίσιο κατά αποκλειστικότητα από το “Παρόν” και τις “Τυπολογίες”
Σε νέο καθεστώς εισέρχεται ο κλάδος της διαφήμισης με σειρά διατάξεων που έρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση του …2018 και άλλες από το …1995! Το «Π» σήμερα παρουσιάζει όλες τις τελευταίες πληροφορίες, από το αναθεωρημένο και πάντοτε – υπό επεξεργασία σχέδιο νόμου του Στέλιου Πέτσα. Από τη μία είναι η ευρωπαϊκή οδηγία 1808/2020 και από την άλλη οι φωτογραφικές απαιτήσεις του κλάδου της διαφήμισης, οι οποίες ενσωματώνονται στο προς κατάθεση νομοσχέδιο.
Η οδηγία 1808/2020 όπως αποδίδεται στο υπό επεξεργασία νομοσχέδιο, τα μεμονωμένα διαφημιστικά τηλεοπτικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεπώληση επιτρέπονται σε αθλητικές εκδηλώσεις ενώ ο ήχος των διαφημίσεων δεν μπορεί να διαφοροποιείται, από το μέσο επίπεδο ήχου του προγράμματος που προηγείται. Επίσης, δεν επιτρέπεται η παρεμβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης κατά τη διάρκεια των θρησκευτικών τηλεπώλησης. Οι διαφημίσεις , αγγελίες και χρονοθυρίδες ερωτικού περιεχόμενου απαγορεύονται κατά τη διάρκεια της μέρας. Επιτρέπονται μόνο στο διάστημα από τη 1.00 μετά μεσάνυχτα ως τις 6.00 το πρωί.