**Σε 8,2 εκατ. ευρώ ανέρχεται το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Ανάπτυξης το 2024 για τα εργαλεία και τα μέσα σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών και ιδίως την πλατφόρμα «e-καταναλωτής».
**Τη νέα διαφημιστική καμπάνια των αναψυκτικών Green υπογράφει η TMRW Agency.
**Με τίτλο «Γιατί μπορείς να τα έχεις όλα» είναι σε εξέλιξη η διαφημιστική καμπάνια της Imba σε τηλεόραση και digital media για το brand Juro-Pro.
**Η Pe2Creative ανέλαβε την εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο και την εξωτερική διαφήμιση του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας με τίτλο «Happy End».
**Στον «αέρα» είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια για τα Goody’s Burger House από τη The Newtons Laboratory.