Διαφημιστικό μπάτζετ ύψους 1,5 εκατ. ευρώ εξασφάλισε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών – Αναπτυξιακή ΑΕ για να διαφημίσει την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό. Ο διαγωνισμός είχε αποφασισθεί το 2019, αλλά ματαιώθηκε, ενώ στη συνέχεια ήρθε η πανδημική κρίση και ανέστειλε όλους τους προγραμματισμούς.
Τώρα που το υπουργείο Τουρισμού επανέρχεται και σχεδιάζει την εκπόνηση μεγάλης διαφημιστικής καμπάνιας για τον τουρισμό, εν μέσω της κρίσης του Covid-19, η ΕΑΤΑ αποφάσισε επίσης να προκηρύξει τον διαγωνισμό για τη διαφήμιση της Αθήνας. Με δεδομένη τη νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, αλλάζουν και οι όροι της προκήρυξης για τη «γενική τουριστική προβολή της Αθήνας ως μιας ζωντανής και αυθεντικής πόλης».