Η 24MEDIA κάθε χρόνο, θέλοντας να συνεισφέρει στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, προχωρά σε εκτεταμένες δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Για το περασμένο έτος, πέραν της μεγάλης ενέργειας των Δημοπρασιών Αγάπης στο πλαίσιο των οποίων ενισχύθηκε το ίδρυμα “ΦΛΟΓΑ” στην μάχη κατά του παιδικού καρκίνου, πραγματοποιήθηκαν επιπλέον μικρότερες δράσεις επιβεβαιώνοντας το ευαισθητοποιημένο πρόσωπο της εταιρείας.
Για το 2016, η 24MEDIA συγκέντρωσε ρούχα, τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και τα πρόσφερε στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό “Equal Society”, ώστε να μοιραστούν σε οικογένειες με δυσκολίες διαβίωσης.
Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε μία συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό “Make a Wish” αγοράζοντας 250 Αστέρια Ευχής, ενισχύοντας την εκπλήρωση επιθυμιών παιδιών με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες.
Τέλος, η 24MEDIA προχώρησε σε συνεργασία με το νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” για το πρόγραμμα εθελοντικής αιμοδοσίας και Τράπεζα Αίματος. Η συλλογή αίματος έγινε από το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου “Ευαγγελισμός” στα γραφεία της 24MEDIA, με σκοπό την μετάγγιση του σε ασθενείς που το έχουν ανάγκη. Η εν λόγω ενέργεια θα επαναλαμβάνεται κάθε εξάμηνο.
Ο Πάνος Βελαχουτάκος, HR Manager της 24MEDIA, δήλωσε “Η μεγάλη κινητοποίηση του προσωπικού της εταιρείας απέδειξε ότι υπάρχει μεγάλη θέληση και δυνατότητα να προσφέρουμε ουσιαστική βοήθεια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες που το έχουν ανάγκη. Οι παραπάνω δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της 24MEDIA, είναι η συνέχεια μια σειράς δράσεων των τελευταίων ετών ενώ ετοιμάζουμε πολλές ενέργειες και για το τρέχον έτος”.