Τα τρίτα γενέθλια των πλατφόρμων
Τρία χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά κλείνει το Cinobo. H streaming ελληνική πλατφόρμα δηλώνει 3,6 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης ταινιών, 20 χιλιάδες κριτικές και ευρωπαϊκές συνέργειες, καθώς συνεργάζεται με άλλες ευρωπαϊκές πλατφόρμες από τη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Λιθουανία, την Ολλανδία, τη Βουλγαρία και τη Δανία, υπό την αιγίδα του Creative Europe Media Desk. Το project VODCOLAB έχει αποστολή και στόχο να ενισχύσει την προβολή και διάδοση του ευρωπαϊκού κινηματογράφου. Το Cinobo μέχρι σήμερα δεν ανακοινώνει στοιχεία συνδρομητών, ενώ πρόσφατα, τον Φεβρουάριο, η συνδρομή του αυξήθηκε στα 8,99 ευρώ τον μήνα, από 7,99 ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της Cinobo ΙΚΕ σημείωσε αύξηση 138,75%, καθώς είχε κύκλο εργασιών ύψους 1.260.453 ευρώ το 2021, έναντι 527.290 ευρώ το 2020. Τα καθαρά αποτελέσματα της χρήσης ανήλθαν σε 129.712,68 ευρώ και συνιστούν το 10,29% επί του κύκλου εργασιών, έναντι 1.815 ευρώ το 2020, ενώ τα μεικτά κέρδη χρήσης ανήλθαν σε 608.421 ευρώ. Πληροφορίες αναφέρουν πως στο πρόσφατο παρελθόν υπήρξε και συνάντηση στην ΕΡΤ με εκπροσώπους της Cinobo ΙΚΕ και της διοίκησης της ΕΡΤ.
Στις 9.300.000 θεάσεις μηνιαίως το ERTFlix
To 2018 ξεκίνησε η ΕΡΤ Υβριδική, βασισμένη σε ένα σχέδιο του τότε υφυπουργού Ψηφιακής Πολιτικής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Λευτέρη Κρέτσου, με τη μετάδοση των αγώνων του Mundial της Ρωσίας. Με τις εσωτερικές συγκρούσεις, όμως, στην τότε κυβέρνηση το εγχείρημα υποβαθμίστηκε και στη συνέχεια σχεδόν εγκαταλείφθηκε. Επί κυβέρνησης ΝΔ, η τηλεοπτική υπηρεσία μετονομάστηκε σε ERTFlix, από τη διοίκηση του Γιώργου Γαμπρίτσου και του Κωνσταντίνου Ζούλα, και πέτυχε τη μεγάλη αλλαγή.
Εμπλουτίστηκε με τηλεοπτικό περιεχόμενο παραγωγής ΕΡΤ, με 18 νέες σειρές και εκπομπές. Μέσα σε τρία χρόνια, το ERTFLIX έχει ξεπεράσει τις 9.300.000 θεάσεις ανά μήνα και συνολικά τις 70.000.000 από την αρχή της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν, έχοντας περισσότερους από 5.000 διαφορετικούς τίτλους, ενώ το περιεχόμενό του είναι διαθέσιμο σε κάθε Smart TV και κάθε κινητό, tablet ή υπολογιστή.
Επιτυχία με το «Βραχιόλι της Φωτιάς»
Το «Βραχιόλι της Φωτιάς» είναι η μεγάλη επιτυχία του ERTFlix, καθώς η σειρά έχει ξεπεράσει μέχρι σήμερα τις 2.200.000 θεάσεις, με το 28% εξ αυτών να έχει γίνει από κινητά τηλέφωνα. Η διοίκηση της ΕΡΤ σημειώνει ότι η θέαση τόσο της συγκεκριμένης σειράς όσο και ολόκληρου του περιεχομένου της πλατφόρμας της ΕΡΤ δεν καταγράφεται σε καμία συμβατική μέτρηση τηλεθέασης. Το ERTFlix διατίθεται δωρεάν και εκτός Ελλάδας, με υπότιτλους τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά, για ευκολότερη θέαση από τους Έλληνες της ομογένειας.