* Στόχος σφοδρής επίθεσης, αποτέλεσμα μιας ξεκάθαρης παραποίησης της πραγματικής δήλωσής του για το Αιγάλεω, έγινε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στα social media.
* Η γνωστή πλέον στρατιά των trolls πήρε τη σκυτάλη μετά την ανάδειξη του θέματος από τη ΝΔ και με την αμέριστη συμπαράσταση ειδησεογραφικών ιστοσελίδων κατάφερε να ανεβάσει στην πρώτη θέση των hashtags (απόγευμα Πέμπτης) τη φράση «Έμενα Αιγάλεω».
* Είχε προηγηθεί, το βράδυ της Τετάρτης, η συνέντευξη του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, η οποία δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
* Σε αντίθεση με αυτή που είχε δώσει ο πρωθυπουργός στα τέλη Απριλίου στον ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.
* Είναι χαρακτηριστικό ότι η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα κατέγραψε 395.000 προβολές στη σελίδα του στο Facebook, όταν η μετάδοση της συνέντευξης του κ. Μητσοτάκη -επίσης από τη σελίδα του στο Facebook- με δυσκολία έφτασε τις <Β> 36.000 προβολές.
* Καθημερινό φαινόμενο είναι πλέον η κατάληψη των πρώτων θέσεων των δημοφιλέστερων θεμάτων συζήτησης με βάση τις ονομασίες των reality, που ξεφυτρώνουν με μορφή χιονοστιβάδας στην ελληνική τηλεόραση.
* Σε τι ποσοστό όμως είναι στην πλειοψηφία τους πραγματικοί χρήστες και όχι πλαστοί λογαριασμοί που προωθούν το προϊόν τους;