Εκπτώσεις και επιβράβευση των διαφημιζόμενων και των διαφημιστικών εταιρειών που έχουν αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη προς τα προγράμματα της ΕΡΤ το 2022 έναντι των δαπανών του 2021 αποφάσισε το ΔΣ της εταιρείας, εγκρίνοντας την εισήγηση της γενικής διευθύντριας Μάρκετινγκ. Σύμφωνα με την απόφαση, θα δίνεται επιπλέον έκπτωση, πέρα των ποσοστών που υπάρχουν ήδη, από 5% έως 20%, ανάλογα με το ύψος της διαφήμισης. Για αύξηση έως 50% η έκπτωση μπορεί να φθάσει το 8% και για αύξηση άνω του 50% έως και 14%. Κλιμακωτή θα είναι και η επιβράβευση των εταιρειών για τη διαφημιστική επένδυση στην ΕΡΤ, με το επιπλέον κριτήριο μεταβολής της διαφήμισης να κυμαίνεται από 3% έως 9,9% (ανώτατο όριο που θέτει ο νόμος).