Δεν υπάρχει ενημέρωση για τα Μέσα στα οποία κατευθύνθηκε το διαφημιστικό πακέτο των 20 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση του κορονοϊού. Η κυβέρνηση αξιοποιεί το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, που επιτρέπει –υπό κανονικές συνθήκες– τον απολογισμό για τη διανομή της κρατικής διαφήμισης έναν χρόνο αργότερα, δηλαδή το 2021. Το ξεκαθάρισε ο αρμόδιος υφυπουργός Στέλιος Πέτσας, απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή.
Όμως, η κυβέρνηση ταυτόχρονα εκμεταλλεύθηκε τις έκτακτες συνθήκες, εξαιτίας της πανδημίας, για να κάνει απευθείας ανάθεση στην ιδιωτική εταιρεία Initiative Media. Η εταιρεία κάνει τον σχεδιασμό της διαφήμισης και οι πληρωμές γίνονται απευθείας από το υπουργείο Οικονομικών και συνεπώς υπάρχει υποχρέωση ανάρτησης των πράξεων αυτών στη «Διαύγεια».