Το ποσό των “επιστροφών” επιστρέφει στο 9,9% του νόμου 2328 /1995 του Ευάγγελου Βενιζέλου, από 4% που είχε ,μειωθεί με νόμο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Το καθεστώς των επιστροφών είχε καταγγελθεί το 2011 από τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών τηλεοπτικών σταθμών και του εκδότες των περιοδικών πως έχει δημιουργήσει συνθήκες παραοικονομίας στον Τύπο. Η κυβέρνηση απέρριψε την πλήρη απελευθέρωση των επιστροφών και επέμεινε στην κρατική παρέμβαση στην αγορά της διαφήμισης.
Αντιθέτως, αίρει απολύτως την υποχρέωση χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του νόμου 448./2017 για την αγοράς διαφημιστικού χρόνου η οποία γίνεται εξ ελευθεριότητας για την άσκηση της εμπορικής πολιτικής .
Στο υπό επεξεργασία νομοσχέδιο του Στέλιου Πέτσα προβλέπεται πως καμία διαφημιστική πράξη δεν θα γίνεται χωρίς την προηγούμενη εγγραφή εντολή του διαφημιζόμενου ή του εξουσιοδοτημένου από αυτόν διαφημιστή. Ο νόμος 2328/1995 τροποποιεί τις παραγράφους 1-10 του άρθρου 12 του ν 2328/1996
Στο τιμολόγιο πρέπει να αναγράφεται η τιμή , η αξία της παρασχεθείσας υπηρεσίας, οι τυχόν εκπτώσεις και το ποσό του ΦΠΑ και το ποσό του ειδικού φόρου που μπορεί να αναλογεί.. εφόσον μεσολαβεί διαφημιστής, το τιμολόγιο εκδίδεται από το μέσο στο όνομα του διαφημιστή αι αντιστοιχεί υποχρεωτικά στα διαφημιζόμενα προϊόντα, με υποχρέωση αποστολής του αντιγράφου του τιμολογίου στον διαφημιζόμενο ως το τέλος του επόμενου μήνα.
Οι εφαρμοστέοι φόροι υπολογίζονται στο 80% της αξάις των μηνυμάτων, μεά την αφαίρεση των τυχόν εκπτώσεων, ,με εξαίρεση το ΦΠΑ που αποδίδεται στο 100% της αξίας και πάλι όμως μετά τις εκπτώσεις.
Τα πιστωτικά τιμολόγια που εκδίδονται από τα Μέσα προς τους πελάτες και λόγω των λεγόμενων «επιστροφών» περιλαμβάνουν υποχρεωτικά αναφορά στους αριθμούς των σχετικών τιμολογίων, το ΑΦΜ του διαφημιζόμενου και του τυχόν διαφημιστική, και τους πιστούμενους φόρους που αναλογούν,συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου τηλεόρασης.