Πολύ ενδιαφέροντα παρουσιάζουν τα στοιχεία της ποιοτικής έρευνας που διενήργησε για λογαριασμό του δημοτικού σταθμού «Αθήνα 9,84» η εταιρεία Opinion Poll. Η έρευνα για το «ρόλο και την απήχηση του Αθήνα 9,84 ως ΜΜΕ» πραγματοποιήθηκε το διάστημα 7 ως 14 Ιανουαρίου στην Αττική με μέγεθος δείγματος 1502 νοικοκυριά. Στα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι η κατανομή ακρόασης του ραδιοφώνου όπου αποτυπώνεται ξεκάθαρα η αύξηση διείσδυσης του ραδιοφώνου στο αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα το 46,1% των ερωτώμενων δήλωσαν πως ακούνε στο σπίτι και το 41,9% στο αυτοκίνητο, ενώ η ακρόαση στο σπίτι καταγράφει ποσοστό μόλις 5,3%. Το ραδιόφωνο επιλέγεται από το κοινό κυρίως για τη μουσική του, σε ποσοστό 59,3% και για την ενημέρωση του στις πολιτικές εξελίξεις, με ποσοστό 16,8% και κατά 2,7% μόνο για αθλητικά. Το 21% των ερωτώμενων δήλωσε πως ακούει ραδιόφωνο για όλους τους παραπάνω λόγους. Η ακρόαση ραδιοφώνου γίνεται από όλες τις ηλικιακές ομάδες, με μεγαλύτερα ποσοστά στους άνω των 45 ετών και υψηλής μόρφωσης.
Ειδικότερα για την απήχηση του «Αθήνα 9,84» τα ευρήματα είναι ενθαρρυντικά. Σε ποσοστό άνω του 72% οι ερωτώμενοι απάντησαν πως γνωρίζουν το δημοτικό ραδιόφωνο και μόλις το 27,4% απάντησε πως δεν τον έχει ακούσει ποτέ. Σχεδόν 45% δήλωσε πως μέσα στο 2018 έχει ακούσει μια τουλάχιστον εκπομπή του «Αθήνα 9,84», αλλά μόλις το 18,6% δήλωσε πως είναι μια από τις βασικές επιλογές του η παρακολούθηση των εκπομπών του.
Στην κατάταξη ωστόσο των ενημερωτικών ραδιοφωνικών σταθμών που επιλέγεται για την ενημέρωση, ο Αθήνα 9,84 έχει την 4η θέση με ποσοστό 10,7%, μετά τον ΣΚΑΙ με ποσοστό 27,5%, το «ξεν ξέρω/δεν απαντώ» με 25,3%, τον Real FM με 18,9%. Ακολουθούν ο Alpha με 5,9%, ο Παραπολιτικά FM με επίσης 5,9%, η ΕΡΑ με 6,8%, ο σταθμός «Στο Κόκκινο» με 3,2%, το Θέμα με 3,2% και ο News 24 με 0,8%.
Στους μουσικούς σταθμούς ο Αθήνα 9,84 βρίσκεται χαμηλά στην κατάταξη με ποσοστό 1,1% ενώ στις πρώτες θέσεις της έρευνας βρίσκονται ο Μελωδία με 24,3%, ο Δίεση με 10,4%, ο Σφαίρα με 8,6% και ο Kiss FM με 8,3%.
Στην ερώτηση ποια προγράμματα θα ήθελε το κοινό να έχει περισσότερο ο δημοτικός σταθμός, το 44,2% ζητά περισσότερη μουσική, το 16,1% περισσότερα νέα από το δήμο της Αθήνας και τους άλλους δήμους και το 11,9% περισσότερες πολιτιστικές-κοινωνικές ειδήσεις.