Η ραδιοφωνική αγορά δείχνει να έχει σημαντικές προοπτικές, που ακόμη δεν έχουν φανεί πλήρως στη διαφημιστική αγορά αλλά είναι σημαντικές. Η παραδοσιακή ακρόαση στο αυτοκίνητο και στο σπίτι με το φορητό ραδιόφωνο ενισχύεται από την παρακολούθηση των σταθμών μέσω διαδικτύου και με τη διασύνδεσή τους με πλατφόρμες που προσφέρουν podcasts και εκπομπές on demand. Η αδράνεια του ΕΣΡ και της κυβέρνησης όσον αφορά τη χορήγηση των αδειών στρέφει τους επιχειρηματίες στην απόκτηση σταθμών που ήδη εκπέμπουν.
Ο ΣΚΑΪ 100,3 παραμένει πρώτος μεταξύ όλων των σταθμών σε ακρόαση, αν και το κοινό ενδιαφέρεται περισσότερο για τα μουσικά προγράμματα. Εκεί ο ανταγωνισμός υπάρχει μεταξύ των σταθμών που παίζουν ροκ μουσική, ξένες επιτυχίες, ελληνική μουσική και μουσικές του κόσμου. Στην αθλητική ενημέρωση τα ηνία έχει ο ΣΠΟΡ FM 94,6.
Η τελευταία επενδυτική κίνηση έγινε από τον Όμιλο ΣΚΑΪ, ο οποίος, έχοντας μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία πετυχημένων ραδιοφωνικών σταθμών (Μελωδία, RED), απέκτησε τον Party FM 104.
Μεγάλη ανάπτυξη και κερδοφορία σημειώνει η Frontstage, η οποία έχει τον Μελωδία, τον RED 93,6, τον ΗΙΤ FM, τον Εν Λευκώ και το kidsradio.com, που εκπέμπει από τους 88,6. Ισχυρή θέση στο ραδιόφωνο κατέχουν οι Αττικές Εκδόσεις, με τον Rock FM, τον Athens DJ και τον Λάμψη, ενώ δίπλα τους υπάρχει ο «φιλοξενούμενος» Best 92,6 των συνεταιριστών εργαζομένων.