Ο νέος υπουργός Μεταφορών καλείται να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα, πλην του σιδηρόδρομου, και τα λοιπά επείγοντα προβλήματα των μεταφορών
–Το μέτρο να εφαρμοστεί πιλοτικά για έξι μήνες και να εξαχθούν συμπεράσματα
Του
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΜΑΤΣΟΥΚΗ
Καθηγητή ΑΕΙ, Δρος Συγκοινωνιολόγου,
πρώην Συμβούλου Περιφέρειας Αττικής 2020 – 2023,
πρώην Διευθύνοντος Συμβούλου ΗΛΠΑΠ
Σε άρθρο μας στο «ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» στις 2 Φεβρουαρίου 2025, είχαμε διατυπώσει την άποψη ότι το ΥΠΟΜΕ χρειάζεται αναδιάρθρωση, και προτείναμε να υπάρξει ένας υφυπουργός αρμόδιος για τον Σιδηρόδρομο και ένας ακόμη για την Οδική Ασφάλεια. Στον ανασχηματισμό που ακολούθησε, εισακουστήκαμε κατά το ήμισυ, γιατί πράγματι ορίστηκε ένας νέος υπουργός Μεταφορών με αρμοδιότητα σχεδόν αποκλειστικά τον Σιδηρόδρομο, ο οποίος, όμως, διατηρεί και την αρμοδιότητα των οδικών μεταφορών.
Αυτό είναι δύσκολο να λειτουργήσει, σε κάθε περίπτωση όμως αυτή είναι η κατάσταση και ο νέος υπουργός καλείται να αντιμετωπίσει ταυτόχρονα πολλά αντικείμενα μαζί. Αυτό απαιτεί σοβαρότητα, υπευθυνότητα και διάλογο με όλους και τα πρόσφατα συμβάντα με τα ταξί, τους μεθυσμένους επιβάτες, τα προτεινόμενα pass κ.λπ. το καταδεικνύουν.
Ένα από τα πιο ουσιαστικά προβλήματα στην Αττική αναφέρεται στις λεωφορειολωρίδες, στις ειδικές δηλαδή λωρίδες που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία για να επιτυγχάνουν καλύτερους χρόνους διαδρομής, και να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους επιβάτες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ paron.gr