ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Για 2η συνεχή χρονιά, το Οικονομικό Κολλέγιο Αθηνών (BCA) και η 24MEDIA σχεδιάζουν και υλοποιούν ένα δίπλωμα δίμηνης διάρκειας με θεματικό άξονα το Digital Marketing το οποίο ξεκινάει στις 13 Νοεμβρίου.
Σκοπός του εν λόγω διπλώματος είναι η παροχή στοχευμένης και εξειδικευμένης γνώσης σε όλους τους ενδιαφερόμενους (στελέχη μάρκετιγνκ, φοιτητές κ.ο.κ.) προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ταχύτατες αλλαγές του κλάδου και να εντοπίσουν και εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην κοινωνία της τεχνολογίας και της πληροφόρησης.
Ανάμεσα στους εισηγητές του προγράμματος συμπεριλαμβάνονται ανώτερα διοικητικά στελέχη της 24ΜEDIA με πολυετή εμπειρία στο χώρο του digital και δυνατό background στο αντικείμενο οι οποίοι και θα μεταφέρουν στους συμμετέχοντες τις γνώσεις τους, αλλά και την προσωπική τους εμπειρία, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.
Η Ελένη Χατζημήτσου, Director of Group Business Development της 24MEDIA δήλωσε:
“Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνέχιση της συνεργασίας μας με το BCA. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας θέλοντας να επενδύσουμε από κοινού στην εκπαίδευση των νέων στελεχών και ενδιαφερομένων στο Digital Marketing. Μέσω της 10ετούς παρουσίας της 24MEDIA στον κλαδο των Digital Media, στόχος είναι να μεταδώσουμε τη γνώση και την εμπειρία μας σε όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το diploma”.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.bca.edu.gr/course/1783/diploma-digital-marketing