Έντονα προεκλογικό χαρακτήρα εκτιμάται πως θα έχει η φετινή τηλεοπτική σεζόν όσον αφορά την ενημέρωση. Ήδη οι τηλεοπτικοί σταθμοί συνάπτουν συμφωνίες με τις εταιρείες δημοσκοπήσεων για τη διεξαγωγή ερευνών που θα παρουσιάζονται σε τακτά διαστήματα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Σημαντική θεωρείται η αλλαγή εταιρείας για το Star, το οποίο επέλεξε ως νέο συνεργάτη την εταιρεία GPO, με αναλυτή στο δελτίο τον διευθυντή της Αντώνη Παπαργύρη.
Η εταιρεία με την οποία συνεργαζόταν το Star μέχρι πρότινος, η ΜRB, μετακινήθηκε στο Open. H εταιρεία της οποίας ηγείται ο Δημήτρης Μαύρος διενεργεί και την έρευνα ραδιοφώνου για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ. Το κανάλι θα εντάξει τη μηνιαία έρευνα κοινωνικών και πολιτικών θεμάτων στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, με σχολιαστή τον πρόεδρο του ΣΕΔΕΑ Δημήτρη Μαύρο.