Δελτίο Τύπου
“H Tribal DDB Athens επενδύει στους οδηγούς πόλης για iPhone, τα γνωστά Athens Book και Thess Book, μέσω της χορηγίας περιεχομένου αλλά και των GEO|ΑDS της Cosmical Technology. Με περισσότερους από 80.000 χρήστες των παραπάνω οδηγών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι διαφημίσεις GEO|ΑDS αναδεικνύονται σε αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας, καθώς τα διαφημιστικά μηνύματα συνδέονται με τη γεωγραφική θέση του χρήστη αλλά και της επιχείρησης.
Πελάτες της Tribal DDB έχουν ήδη δοκιμάσει τις δυνατότητες της γεωγραφικά στοχευμένης επικοινωνίας μέσω των Athens Book και GEO|ΑDS: α. οι κάρτες American Express της Alpha Bank με global GEO|ΑDS καμπάνια τους τελευταίους έξι μήνες β. το Πρόγραμμα Bonus της Alpha Bank για την ενέργεια εξαργύρωσης πόντων έναντι του ΦΠΑ 23% στο Μεγάλο Συνεργάτη του προγράμματος BP, με συνδυασμό global και premium GEO|ΑDS (τα τελευταία επιτρέπουν γεωγραφική στόχευση σε ακτίνα 1,5 km ή επιφάνεια 7 km3 και έχουν επιλεγεί περιοχές με υψηλό hit-map rate) και γ. το Dewar’s Cinema με χορηγία περιεχομένου στην ενότητα «Κινηματογράφοι» και global GEO|ΑDS καμπάνια.
Εκτός από την καινοτομία στην επικοινωνία και τη στόχευση ενός κοινού με ιδιαίτερα επιθυμητά χαρακτηριστικά lifestyle, τα GEO|ΑDS παρέχουν ήδη στις παραπάνω καμπάνιες υψηλή αποτελεσματικότητα σε CTR και CPM, μαζί με γεωγραφικά προσδιορισμένα analytics, που μπορούν να αξιοποιηθούν ως ένα ευέλικτο και προσιτό εργαλείο ΒΙ στην έρευνα αγοράς και τη χάραξη ανάλογης στρατηγικής.