Εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης του μοναδικού μουσικού θεσμού, στην τηλεοπτική προβολή του από το MEGA
Ο πιο διαχρονικός ελληνικός μουσικός θεσμός, τα Mad Video Music Awards, προβλήθηκε για δεύτερη χρονιά αποκλειστικά στο MEGA, την Παρασκευή 1 Ιουλίου, και κατέγραψε υψηλά ποσοστά τηλέθασης, αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά την προτίμηση του κοινού στην ελληνική μουσική και την ανταπόκρισή του στο μοναδικό θεσμό μουσικών βραβείων της χώρας.
Συγκεκριμένα, η τηλεοπτική μετάδοση των Mad Video Music Awards 2022 από τη ΔΕΗ κατέγραψε ποσοστό 17,9% στο δυναμικό κοινό 18 – 54, ενώ το κοινό 25 – 44 ανταποκρίθηκε με ιδαίτερα υψηλή απόδοση, 22,3%, φτάνοντας μάλιστα το 31,6% κατά τη διάκρεια του show. Στο ίδιο ηλικιακό group, το γυναικείο κοινό ανταποκρίθηκε σε ποσοστό 23,1% και το αντρικό κοινό με ποσοστό 21,4% ξεπερνώντας σημαντικά τον ανταγωνισμό και φτάνοντας μέχρι το 34,5% κατά τη μετάδοση των βραβείων. Εξαιρετικά εντυπωσική ήταν η τηλεθέαση και στο γυναικείο κοινό 15 – 44, με ποσοστό 23,8% κυριαρχώντας στη ζώνη μετάδοσης έναντι του προγράμματος των υπόλοιπων καναλιών, φτάνοντας το 32,6% στη διάρκεια της προβολής, ενώ το συνολικό ποσοστό στο ίδιο ηλικιακό group έφτασε συνολικά 21,7%, και 30,6% σχεδόν μία ώρα πριν τη λήξη του show. Παράλληλα, το γυναικείο κοινό 25-54 έφερε στο κανάλι ποσοστό τηλεθέασης 18,6%.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι και το ηλικακό group 15 – 34 σημείωσε συνολικά υψηλό ποσοστό 22,5%, φτάνοντας ωστόσο και το 34,6% στη διάρκεια της μετάδοσης, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η ανταπόκριση του νεανικού κοινού 4 – 14 με απόδοση στην τηλεθέαση, 19,7%.
Χθες βράδυ, λοιπόν, το κοινό «ψήφισε» Mad Video Music Awards 2022 από τη ΔΕΗ και παρακολούθησε μέσα από τη συχνότητα του MEGA βραβεύσεις, ξεχωριστές συνεργασίες και πολλή – πολλή μουσική, που στόχο είχε να φωτίσει τη δύναμη της ελληνικής μουσικής, που ενώνει μέσα από τα διαφορετικά είδη της, και να βραβεύσει καλλιτέχνες που το κοινό ανέδειξε.
Οι εμφανίσεις της βραδυάς είναι διαθέσιμες στο κανάλι του Mad TV στο YouTube: