Τι φέρνει το… τηλεοπτικό 2019
Τι περιμένουν οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών από το 2019. Η συμφωνία της Φλωρεντίας, που προέβλεπε τη λειτουργία τεσσάρων καναλιών, εφαρμόζεται στην πράξη πλέον, ενώ το κόστος ανεβαίνει σημαντικά εξαιτίας των reality games.
Επίσης η συμφωνία για την απόκτηση του Alpha από τη Motor Oil προσδιορίζει και το παιχνίδι της κατανομής της διαφημιστικής δαπάνης. Έχει προηγηθεί η συνεργασία του Star, του Ομίλου Βαρδινογιάννη, με τον Alpha στον τομέα των ειδήσεων και των τηλεοπτικών παραγωγών και διαμέσου της συγκατοίκησης των δύο σταθμών στις εγκαταστάσεις της Star Investments.
Οι συζητήσεις ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2016. Οι βασικές διαπραγματεύσεις γίνονταν ανάμεσα σε ΣΚΑΪ και Alpha και Star με τον Ιβάν Σαββίδη. Στη συνέχεια στην εξίσωση μπήκε και ο ΣΚΑΪ. Οι συζητήσεις με την ιδιοκτησία του Star ήταν προχωρημένες, ενώ στο σχήμα θα έμπαινε και το Mega, με τη δημιουργία του σχήματος ΣΚΑΪ – Star – Mega. Το σχέδιο ναυάγησε οριστικά τον Ιούλιο του 2017 και έγινε η ανατροπή με τη συνεργασία Star – Alpha και τη συμφωνία εξαγοράς του 51% του καναλιού του Δημήτρη Κοντομηνά από τη Motor Oil. Με βάση τα ανακοινωθέντα, ο έλεγχος του Alpha περνάει στη θυγατρική, κατά 100%, της Motor Oil, κυπριακή Seilla Enterprises Limited, η οποία θα έχει 1.002 ονομαστικές μετοχές της Nevine Holdings Limited, στην οποία η Alpha Media Group θα έχει 998 ονομαστικές μετοχές.