Προβληματική καθίσταται πλέον η απουσία στοιχείων της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ. Η απαγόρευση που επέβαλλε η ένωση ιδιοκτητών τηλεόρασης τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ στη δημοσιοποίηση των στοιχείων της διαφημιστικής δαπάνης στα Μέσα πριν πέντε χρόνια, έχει οδηγήσει σε μια σχεδόν ανεξέλεγκτη, διαχείριση της διαφήμισης στα Μέσα.
Κλείνονται συμφωνίες με τις διαφημιστικές εταιρείες και τα Μέσα διαχέουν τη διαφήμιση όπως θέλουν, στα ιδιόκτητα Μέσα και τις θυγατρικές τους, κλείνουν συμφωνίες για Product placement (τοποθέτηση διαφήμισης) σε εκπομπές χωρίς κανείς να γνωρίζει αν υπάρχουν και σε τι ύψος ανέρχονται τα οικονομικά ανταλλάγματα. Τα ΜΜΕ βέβαια καταγράφουν τα διαφημιστικά τους έσοδα αλλά δεν υπάρχει καμία ανεξάρτητη πιστοποίηση για αυτά. Τα φαινόμενα της χορηγούμενης διαφήμισης και της τοποθέτησης προϊόντος έχουν κυριαρχήσει στις εκπομπές ψυχαγωγίας, τις εκπομπές μαγειρικής, τα ριάλιτυ παιχνίδια. Το ζήτημα δεν είναι μόνο οικονομικό αφού πλέον για να βγει οποιαδήποτε εκπομπή στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, πρέπει απαραίτητα να έχει πίσω της προϊόν προς τοποθέτηση ή χορηγία. Και από αυτές τις συμφωνίες πληρώνονται σε μεγάλο πια βαθμό και οι παρουσιαστές.