Λεφτά υπάρχουν στον Δήμο Αθηναίων, αλλά μόνο για διαφημιστική προβολή του Δήμου ως τουριστικού προορισμού! Πριν καλά καλά κλείσουν οι κάλπες των εκλογών ανακοινώθηκε πως η εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) προχωρά στη διεξαγωγή διαγωνισμού για την ανάθεση της τουριστικής προβολής της πόλης με συνολικό κονδύλι 1.864.018 ευρώ! Το ποσό αυτό θα διατεθεί συνολικά για την καμπάνια της τουριστικής προβολής. Το κομμάτι των ΜΜΕ έχει σημαντική συμμετοχή, αφού προβλέπεται η δημιουργία ειδικών ιστοσελίδων, αλλά και διαφημιστική καμπάνια για έντυπα και ψηφιακά Μέσα.