Προεκλογική είναι η περίοδος για τις περιφέρειες και τους δήμους σε όλη τη χώρα και τα επικοινωνιακά προγράμματα αυξάνονται! Στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας άρχισαν να κατατίθενται μαζικά οι αιτήσεις για έγκριση των διαφημιστικών προγραμμάτων από περιφέρειες και δήμους για το 2019. Τα επικοινωνιακά προγράμματα σε πολλές περιπτώσεις αποτελούν μέρος της τουριστικής προβολής των περιφερειών και γι’ αυτό εμφανίζονται με μεγαλύτερα κονδύλια. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, που έλαβε έγκριση για προβολή δαπάνης 1,553 εκατ. ευρώ για το 2019. Έγκριση του δικού της επικοινωνιακού προγράμματος έλαβε και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με συνολική δαπάνη 333.333 ευρώ.