Η αύξηση των ποσοστών τηλεθέασης του ΑΝΤ1 με την πρεμιέρα της σειράς «Άγριες Μέλισσες» έφερε ανακατατάξεις στον πίνακα της Nielsen, με τους μεγάλους σταθμούς να βρίσκονται σε σκληρή μάχη για τις πρώτες θέσεις. Η υποχώρηση του Mega στο 12,6% έφερε τον Alpha στην πρώτη θέση με 14%. Ο ΣΚΑΪ είχε το ίδιο ποσοστό με το Mega (12,6%), ενώ ο ΑΝΤ1 βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής, στην τέταρτη θέση, με 12,5%. Το Star είχε 10%, το Open συνέχισε τις χαμηλές πτήσεις, καταγράφοντας 5,2%, ενώ το Μακεδονία TV βρέθηκε στο 0,7%. Συνολικά, τα ιδιωτικά κανάλια πήραν το 67,6% της συνολικής τηλεθέασης και τα περιφερειακά μαζί με τη συνδρομητική το 22,5%.
Star – Alpha με 24%, στο 10% η ΕΡΤ
Σε επίπεδο ομίλων, οι συνεργαζόμενοι Alpha – Star συγκέντρωσαν 24%, ενώ ο Όμιλος ΑΝΤ1 είχε 13,2%. Τα ελπιδοφόρα μηνύματα των ελληνικών σειρών μυθοπλασίας έδωσαν ώθηση και στο μέσο ποσοστό της εβδομάδας της ΕΡΤ1, που έφθασε το 6,4%, ενώ ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 ισοβάθμησαν με 1,8%. Συνολικά, η ΕΡΤ συγκέντρωσε το 10% της μέσης εβδομαδιαίας τηλεθέασης.