Αρνητική εξέλιξη το γεγονός ότι δεν μειώθηκε ο ειδικός φόρος συνδρομητικής τηλεόρασης (10%)και Διαδικτύου (5%). Πρόκειται για έναν φόρο που έχει δημιουργήσει δυσμενείς όρους ανταγωνισμού σε βάρος της Cosmote TV και της Nova, την ίδια ώρα που το Netflix δεν υπόκειται στο ίδιο καθεστώς φορολογίας και χρησιμοποιεί για τη μετάδοση των σειρών του, κυρίως, τις υποδομές του ΟΤΕ στις οπτικές ίνες.
Από τα οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε η ΟΤΕ ΑΕ για το α’ τρίμηνο του 2019 προκύπτει πως η Cosmote TV συγκέντρωσε στην Ελλάδα 540.349 συνδρομητές, έναντι 527.716 συνδρομητών το α’ τρίμηνο του 2018 και 540.000 συνδρομητές στο τέλος του 2018. Σε επίπεδο εσόδων, ο ΟΤΕ πέτυχε το πρώτο τρίμηνο του 2019 ανάπτυξη στον κλάδο της τηλεόρασης, σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, με προσφορές από ανταγωνιστικά δίκτυα (Netflix) και αυξανόμενη «πειρατεία». Η Forthnet στο τέλος του 2018 είχε συνολικά 927.000 συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 669.000 μοναδικά νοικοκυριά, 550.000 συνδρομητές broadband και 478.000 συνδρομητές Pay TV, λιανικής και χονδρικής, σε Ελλάδα και Κύπρο.