Ο διαφημιστικός χρόνος και οι χορηγίες θα μπορούν να υπολογίζονται ως μετοχικό κεφάλαιο. Αντί για μετρητά… «χρόνος και χώρος για διαφημίσεις, χορηγίες και κάθε μορφής εμπορικής επικοινωνία δύνανται να εισφέρονται ως μετοχικό κεφάλαια σε επιχειρήσεις κάθε μορφής» που κατέχουν άδεια τηλεοπτικού σταθμού. Για την ολοκλήρωση, δε, της εισφοράς στο μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης «δεν απαιτείται ούτε η τιμολόγηση ούτε η υλοποίηση της μετάδοσης ή καταχώρισης της εμπορικής επικοινωνίας που εισφέρεται». Ως προς την αποτίμηση της εισφοράς σε είδος, «ως αξία λαμβάνεται υπόψη το ποσό που αναφέρεται στην έγγραφη σύμβαση των μετοχών ως ποσό της εισφοράς εμπορικής επικοινωνίας».