Έρχεται το νέο εργαλείο μετρήσεων της Nielsen για να καλύψει το κενό στις γραμμικές και ψηφιακές πλατφόρμες. Η επίσημη παρουσίαση του Nielsen One θα γίνει τον Ιανουάριο στο Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας, με έναν αρχικά μικρό κύκλο φορέων που θα καταμετρούνται. Στην πορεία θα προστεθούν κι άλλοι και στη συνέχεια θα δοθεί προς χρήση στην αγορά (τέλη του 2022). Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η συζήτηση για τις ψηφιακές μετρήσεις, προκειμένου να προστεθεί στην τηλεθέαση του προγράμματος που μεταδίδεται ζωντανά και η θέαση από τις πλατφόρμες, π.χ., Cosmote TV, Nova, ERTFlix, αλλά και από το internet. Ήδη οι πλατφόρμες κάνουν μετρήσεις για τα on demand προγράμματα.