Μικρές αλλαγές στην τηλεθέαση της Nielsen την περασμένη εβδομάδα (13-20/3) με αξιοσημείωτη την πτώση ποσοστών του Open και της ΕΡΤ1 και την άνοδο τηλεθέασης των περιφερειακών και συνδρομητικών καναλιών. Στην κορυφή παρέμεινε η τηλεόραση του ΣΚΑΪ με 12,9%, ενώ μάχη έγινε για τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε Mega και Alpha, με τον Alpha να κερδίζει… στον πόντο με 12,4% έναντι 12,3% του Mega. Ο ΑΝΤ1 κατέγραψε ποσοστό 11,4%, το Star 10,7%, ενώ το Open έπεσε στο 9,6%. Τέλος, το Μακεδονία TV είχε 1,2%.
Συνολικά τα μεγάλα κανάλια παρουσίασαν μικρή υποχώρηση στο 70,5%, ενώ τα περιφερειακά – συνδρομητικά έφτασαν το 21%. Το συνολικό ποσοστό τηλεθέασης της ΕΡΤ ανήλθε μόλις στο 8,4%, ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά της τελευταίας πενταετίας, με την ΕΡΤ1 στο 4,9%, την ΕΡΤ2 στο 1,9% και την ΕΡΤ3 στο 1,6%. Σε επίπεδο ομίλων κυρίαρχος παρέμεινε ο Όμιλος Βαρδινογιάννη με συνολικό ποσοστό 23,1%, ενώ ο Όμιλος ΑΝΤ1 συγκέντρωσε 12,6%.