Η κακή οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα έχει αναβάλλει πολλά σχέδια επιχειρηματιών γύρω από τη μουσική βιομηχανία. Μερικά από τα οποία έχουν σχέση με το internet και τις νέες τεχνολογίες φαίνεται να προχωρούν.
Ένα από αυτά είναι και η ελληνική έκδοση του MySpace, του οποίου την αντιπροσώπευση και προσαρμογή στα τοπικά δεδομένα έχει αναλάβει η εταιρεία 24Media.
Η εταιρεία αυτή είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις ελληνικών εταιρειών internet, με site όπως το Sport24 και το Contra, ενώ πρόσφατα είχε αναλάβει και την αντιπροσώπευση του DailyMotion, ενός ανταγωνιστικού προς το YouTube, site.
Μπορεί το MySpace στη χώρα μας να μην έκανε ποτέ την αίσθηση την οποία κατάφερε σε μερικές χώρες του εξωτερικού, όμως όταν μια τόσο επιτυχημένη υπηρεσία αποφασίζει να προχωρήσει σε συνεργασία με έναν τοπικό παίκτη για τη δική μας αγορά, είναι αν μη τι άλλο εξαιρετικά σημαντικό.
Η 24Media πέραν από κάποια λακωνικά status updates στο Facebook δεν έχει γνωστοποιήσει για το ποιά είναι τα σχέδια της για την Ελλάδα.
Ενδιαφέρον για τη χώρα μας δείχνουν και άλλες ξένες μουσικές υπηρεσίες, όμως το κακό οικονομικό κλίμα, και το ακόμα χειρότερο επικοινωνιακό τις κάνει να διστάζουν.
Το οξύμωρο είναι ότι αυτό ακριβώς το κλίμα κρατά τον κόσμο κλεισμένο σπίτι του, και έτσι παρατηρούμε αύξηση τόσο στην τηλεθέαση, όσο και στη χρήση του internet – γεγονός που τελικά το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό σαν πεδίο επενδύσεων.
Μπορεί το Public να αποχωρεί από την Βουλγαρία η οποία αντιμετωπίζει εξίσου σημαντικά προβλήματα με την Ελλάδα, αλλά την ίδια ώρα ο όμιλος έχει αποφασίσει να επενδύσει πάρα πολύ ενεργά στη νέα του αλυσίδα, τη Getitnow.
Επίσημη “spokeswoman” του νέου εγχειρήματος ΔΟΛ-Γερμανού είναι η Καλομοίρα, και η εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει σειρά εκδηλώσεων για να προωθήσει τα νέα καταστήματα.
Στα event έχουν αποφασίσει να στραφούν και αρκετοί από τους μεγάλους πελάτες, οι οποίοι κρίνουν ότι υπό τις παρούσες συνθήκες καμία άλλη μακροχρόνια δέσμευση δεν πρόκειται να τους διασφαλίσει για την αποτελεσματικότητα της.
Όσο λοιπόν και αν προκαλεί εντύπωση, όλες οι μεγάλες συναυλίες της χρονιάς έχουν εξασφαλίσει αρκετό καιρό τώρα εντυπωσιακά χορηγικά πακέτα. Από την επένδυση αυτή θα επωφεληθούν εμμέσως και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς οι περισσότεροι από τους πελάτες θα στηρίξουν τις χορηγίες τους και με προγράμματα επικοινωνίας.
Τις πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις έχει προγραμματίσει και πάλι η εταιρεία του Ντέμη Νικολαϊδη, η Eleven Concerts, η οποία μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη καλλιτεχνών, χορηγών, και τελικά του κοινού το οποίο έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από το επίπεδο των διοργανώσεων.
Rihanna, Aerosmith, Cranberries, και μερικά ακόμα σημαντικά ονόματα θα κυριαρχήσουν στο χώρο των ζωντανών εκδηλώσεων.
Ο Φοίβος τον φλέρταρε αρκετό καιρό, ο Πουνέντης όμως κατάφερε να τον πείσει και να τον κλείσει. Ο λόγος για τον Αντώνη Ρέμο, ο οποίος υπέγραψε νέο δισκογραφικό συμβόλαιο μετά από περισσότερο από 10 χρόνια συνεργασίας με τη Sony, η οποία δηλώνει εξαιρετικά δυσαρεστημένη για την απόρριψη αυτή.
Λίγες ακόμα μετακινήσεις θα πρέπει να τις περιμένουμε, αυτή τη φορά ίσως από την πλευρά πολυεθνικών οι οποίες έχουν αποφασίσει να επενδύσουν ξανά στο τοπικό ρεπερτόριο, αυτή τη φορά όμως στο εναλλακτικό.