Νέα μοντέλα αναζητούν όλοι προσπαθώντας να αναπληρώσουν τα χαμένα έσοδα τους. Δισκογραφικές, κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες και περιοδικά, όλοι όσοι έχουν ρίζες στο παρελθόν, φαίνεται να μην αντιλαμβάνονται ένα πράγμα.
Το έσοδο που έχουν χάσει, δεν υπάρχει κάτι που θα το αναπληρώσει σε βαθμό που θα συνεχίσουν να κάνουν ό,τι έκαναν, ελαφρά διαφορετικό.
Οι περισσότεροι παίκτες στη μουσική βιομηχανία φαίνεται αυτό να μην το συνειδητοποιούν, και συνεχίζουν να προσεύχονται στο ότι κάτι μαγικό θα συμβεί το οποίο θα τους επιτρέψει να έχουν τα έσοδα ρεκόρ που έφτασαν να έχουν τις τελευταίες δεκαετίες.
Κάτι τέτοιο όμως δεν φαίνεται να συμβαίνει, και η προσύλωση στην αναζήτηση χαμένων εσόδων δημιούργησε ένα μικρό αρχικά πρόβλημα, το οποίο φαίνεται να κινδυνεύει να ανατρέψει όλη την βιομηχανία.
Οι εύκολες επιτυχίες από τα reality shows, έδωσαν προβολή σε εύπεπτο ρεπερτόριο, χωρίς καμία ουσία και ποιότητα. Αυτές δημιούργησαν μια βάση πάνω στην οποία με την πρόοδο της τεχνολογίας, ο καθένας θεώρησε ότι όχι μόνο είναι πολύ εύκολο να γράψει ένα τραγούδι, αλλά και να κάνει καριέρα ως τραγουδιστής.
Είναι ένα θέμα προς διερεύνηση αν μέρος της πτώσης της δισκογραφίας οφείλεται και στο πολύ και κακό ρεπερτόριο που παράγεται, και το οποίο γεμίζει τόσο πολύ όλο το περιβάλλον στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, που σαν φασαρία καλύπτει όποια καλή μουσική υπάρχει.
Το παράδοξο είναι ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η IFPI, η δισκογραφική βιομηχανία, συνεχίζει να επενδύει στη νέα μουσική. Για την ακρίβεια φαίνεται να επενδύει περισσότερα από όσα τελικά κερδίζει από τις ψηφιακές πωλήσεις – πέντε δισεκατομμύρια δολλάρια πήγαν σε νέες κυκλοφορίες, όταν αθροιστικά όλες οι ψηφιακές πωλήσεις δεν ξεπέρασαν τα τεσσεράμιση δις.
Η ίδια έρευνα επικεντρώνει την προσοχή και σε ένα ακόμα στοιχείο το οποίο δείχνει ότι η ποσότητα δεν εγγυάται και την επιτυχία. Σε όλο τον πλανήτη λειτουργούν περισσότερες από 400 νόμιμες υπηρεσίες μουσικής, οι περισσότερες αναλογικά είναι στην Βρετανία (60), όταν η Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν τη μεγαλύτερη ψηφιακή αγορά του πλανήτη έχουν μόλις 20 υπηρεσίες.
Κινητικότητα στην ελληνική αγορά. Ο Γιάννης Πετρίδης σε μια θαρραλέα κίνηση με μια δυναμική ομάδα συνεργατών πρόκειται σύντομα να κυκλοφορήσει το ελληνικό Billboard!
Η Spicy του Φοίβου και του Ομίλου Βαρδινογιάννη επεκτείνεται σε περισσότερες διοργανώσεις συναυλιών με ξένους καλλιτέχνες, εφόσον το πείραμα συνεργασίας με τη Sony και την Show What με τον Tiesto ήταν απόλυτα επιτυχημένο.
Για το σκοπό αυτό ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου “label”, της Spicy Entertainment, το οποίο Φεβρουάριο και Μάρτιο θα κάνει τις πρώτες του διοργανώσεις σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ο όμιλος Γιαννίκου συνεχίζει τη δυναμική του πορεία με όλο και περισσότερες κυκλοφορίες νέων δίσκων, με αποτέλεσμα τα μερίδια του στις πωλήσεις στην τοπική αγορά να συνεχίζουν να αυξάνονται.
Μέσα στην κρίση είναι το μοναδικό δισκογραφικό γκρουπ που συνεχίζει να στηρίζει τόσο έντονα την ελληνική μουσική.
Δεν αποκλείεται τις επόμενες εβδομάδες να δούμε ακόμα πιο έντονη δραστηριοποίηση και στην αγορά των kiosks, καθότι φαίνεται ότι συγκεκριμένοι τίτλοι μπορεί να έχουν πολύ έντονη δυναμική σε όλη την Ελλάδα.