Ενδιαφέρον για την είσοδο και στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας εκφράζει η United Group. Η Wind παραμένει στο στόχαστρο της United Group, δεν πρέπει όμως να αποκλείεται και η αυτόνομη πορεία, με στόχο να παρέχει υπηρεσίες σε πολύ χαμηλές τιμές.
Η επένδυση της BC Partners και της United Group στην πρώην Forthnet (νυν Nova) ανέρχεται στα 200 εκατ. ευρώ και ήδη για την κάλυψη των υποχρεώσεων έχουν διατεθεί 150 εκατ. ευρώ. Η United Group ετοιμάζεται να προσφέρει νέα προϊόντα και υπηρεσίες από τον Σεπτέμβριο και ετοιμάζει γι’ αυτόν τον σκοπό νέα διαφημιστική καμπάνια, αν και μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας προτιμά την επένδυση στη διαφήμιση μέσω Google, δείχνοντας λιγότερη εμπιστοσύνη στα ελληνικά ΜΜΕ. Τις δημόσιες σχέσεις έχει αναλάβει η aiaRelate.