ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Digital Marketing Strategy”, μετά τη μεγάλη επιτυχία που κατέγραψε η πρώτη διεξαγωγή του τον Ιούλιο, με τη συμμετοχή στελεχών μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.
Με το Digital Marketing να έχει καταστεί δομικό κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής κάθε εταιρίας, είναι πλέον απαραίτητο για κάθε επαγγελματία του κλάδου όχι μόνο να γνωρίζει τα νέα εργαλεία και τη δυναμική τους, αλλά κυρίως να μπορεί να διαμορφώσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας, που θα εξυπηρετεί αποτελεσματικά τους στόχους της εταιρίας.
Στις 16 συνολικά ώρες που διαρκεί το διήμερο σεμινάριο και μέσα από workshops και case studies, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πως πρέπει να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του digital marketing, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια ολοκληρωμένη στρατηγική και digital καμπάνιες, τις οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να αξιολογούν και να βελτιστοποιούν, μεγιστοποιώντας την απόδοση της επένδυσής τους.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αποτελεί η σύνδεση της γνώσης που παρέχεται σε κάθε θεματική ενότητα με την εφαρμογή της στην πράξη στο πλαίσιο ομαδικών ασκήσεων.
Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Rob Thurner, καταξιωμένο στέλεχος του χώρου, με εξειδίκευση στο Digital Marketing Strategy και πλούσια διεθνή εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα.
To πρόγραμμα υλοποιείται στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου και απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων Marketing και e-Commerce, σε ιδιοκτήτες και στελέχη ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και σε στελέχη διαφημιστικών εταιριών και media agencies.
Η «Εξέλιξη», μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, το οποίο παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στους αναδυόμενους τομείς της οικονομίας και έχει στόχο την υποστήριξη της βιώσιμης επιχειρηματικότητας.
Περισσότερες πληροφορίες στο site της Εξέλιξης, www.excelixi.org.