Νέοι μέθοδοι μέτρησης τηλεθέασης ερευνώνται και προσφέρονται από τη Nielsen στο νέο περιβάλλον της θέασης τηλεόρασης. Με δεδομένο ότι η τηλεθέαση αυξάνεται σταθερά, αλλά διασπάται σε πολλαπλές οθόνες και υπηρεσίες, η εταιρεία μετρήσεων της Nielsen αναπτύσσει τη νέα γενιά μετρήσεων, που καταγράφει –ανεξαρτήτως συσκευής– το προφίλ του κοινού, τους τρόπους κατανάλωσης καθώς και την κάλυψη (και συχνότητα) των εμπορικών μηνυμάτων.
Τις νέες τάσεις και νέες πρακτικές θα παρουσιάσει ο Matt O’Grady (chief commercial officer της Nielsen Global Media) στο πλαίσιο του TV & Video Conference (www.tvandvideoconference.gr), την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, στο συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής.