Σκληρή μάχη για τη διαφήμιση ανάμεσα στους τέσσερις του ελληνικού τηλεοπτικού συστήματος. Η ανατροπή που πέτυχε ο ΣΚΑΪ με το «Survivor», φέρνοντας τον σταθμό στην πρώτη θέση της τηλεθέασης (νεανικά κοινά), αποτελεί το βασικό επιχείρημα των εκπροσώπων του σταθμού για να διεκδικήσουν ακόμη και το μερίδιο που λαμβάνει ο ΑΝΤ1 με βάση την επιτυχία των προηγούμενων ετών.
Τα τελευταία δεδομένα από το μέτωπο των διαφημιστών αναφέρουν πως ο ΣΚΑΪ ετοιμάζεται για ανάλογη δυναμική παρέμβαση και την επόμενη σεζόν, σχεδόν από τον Σεπτέμβριο. Το «Survivor» θα σταματήσει στις αρχές Ιουλίου με περίπου 85 επεισόδια, ενώ θα ξεκινήσει το «X-Factor 2». Τον Σεπτέμβριο ετοιμάζει μια μεγάλη έκπληξη, με την οποία υποστηρίζει πως θα έχει και πάλι την πρώτη θέση στο prime time, ενώ το «Survivor 2» θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2018.
Η επιθετική αυτή πολιτική του σταθμού του Φαλήρου έχει θέσει άπαντες σε κατάσταση συναγερμού στον ΑΝΤ1. Φέτος μπορεί να αιφνιδιάστηκε, απολαμβάνοντας την επιτυχία του και την πτώση του Mega, αλλά από τη νέα σεζόν ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τον νέο του αντίπαλο. Κάλυψε όμως το κενό στις ειδήσεις μέσα από τη συνεργασία του με τον Νίκο Χατζηνικολάου, κατακτώντας μέσα σε έναν μήνα την πρώτη θέση.
Η πίεση μεταφέρεται κατ’ αρχάς στον Alpha, ο οποίος εδώ και χρόνια, με την καθοδήγηση του RTL, δημιούργησε ένα άλλο πρόγραμμα με νεανικό προσανατολισμό, με ψυχαγωγία, σειρές και ενημέρωση. Η επιτελική του ομάδα εργάζεται πάντως για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πίεση πλέον υπάρχει και στο Star, που χάνει σε τηλεθέαση στα νεανικά κοινά από το Mega, το οποίο μεταδίδει, λόγω των γνωστών του προβλημάτων, πρόγραμμα σε επανάληψη. Παρουσιάζει όμως μια εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, η οποία του επιτρέπει να εισπράττει περίπου 3 εκατ. ευρώ τον μήνα από τις διαφημίσεις.