Στην κορυφή της τηλεθέασης για όλη τη διάρκεια της τηλεοπτικής σεζόν, που κλείνει με την εκλογική ενημέρωση της 7ης Ιουλίου, βρέθηκε ο Alpha με την πρωτιά του κεντρικού δελτίου ειδήσεων με τον Αντώνη Σρόιτερ. Το μοντέλο του κεντρικού δελτίου, που διακρινόταν για την ψύχραιμη πολιτική ενημέρωση, χωρίς κραυγαλέα παράθυρα, κέρδισε στη διαδρομή της σεζόν την εμπιστοσύνη του κοινού, ως δημιούργημα του Βασίλη Παπαδρόσου, ο οποίος πλέον είναι γενικός διευθυντής ειδήσεων στον ΣΚΑΪ.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 ως και τις 30 Ιουνίου 2019 οι ειδήσεις του Alpha είχαν την πρώτη θέση στις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen με μέσο όρο θεαματικότητας 22,3%. Συνολικά 684.000 τηλεθεατές παρακολουθούσαν καθημερινά το δελτίο ειδήσεων του καναλιού. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου με ποσοστό 16,9% (555.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο). Ο ΣΚΑΪ ήταν στην τρίτη θέση με 14,6% (488.000 τηλεθεατές), ενώ το δελτίο του Star κατέγραψε ποσοστό 13,9% και 470.000 τηλεθεατές. Η ΕΡΤ1 το ίδιο διάστημα κατέγραψε ποσοστό 5,7% (234.000 τηλεθεατές), ενώ το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open, σε διάστημα που αφορά και τις δύο περιόδους, με τον Νίκο Ευαγγελάτο ως Epsilon και με την Ελλη Στάη, κατέγραψε ποσοστό 6,2% και 197.000 τηλεθεατές.
Άνοδος ΑΝΤ1, σταθερότητα ΣΚΑΪ
Αν ανατρέξουμε στα στοιχεία της περσινής τηλεοπτικής σεζόν, θα δούμε ότι η μόνη διαφορά είναι η καλύτερη πορεία του ΑΝΤ1, ο οποίος είχε την ενίσχυση της καλής απογευματινής ζώνης. Αντιθέτως, το δελτίο του ΣΚΑΪ με τη Σία Κοσιώνη, χωρίς να έχει την ανάλογη υποστήριξη στην απογευματινή ζώνη, διατήρησε τον ίδιο αριθμό τηλεθεατών. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 έως και τις 30 Ιουνίου 2018 οι ειδήσεις του Alpha ήταν στην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης, στο σύνολο κοινού, με μέσο όρο 23,5% (685.000 τηλεθεατές). Δεύτερος ήταν ο ΣΚΑΪ με 15,1% (498.000 τηλεθεατές), τρίτος ο ΑΝΤ1 με 14,3% (466.000 τηλεθεατές), ενώ ακολούθησαν το Star με 12,2% (403.000 τηλεθεατές), και η ΕΡΤ1 5,8% (228.000 τηλεθεατές).