• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Ο ΑΝΤ1 αλλάζει και πάλι!

27/05/2021

Σχηματοποιείται σταδιακά το μοντέλο που θα αναπτύξει το επόμενο διάστημα ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ στην ελληνική τηλεόραση. Ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΝΤ1 θα διεκδικήσει την πρώτη θέση επιστρέφοντας στα realities, κρατώντας τις «Άγριες Μέλισσες» και τον «Ήλιο». Το Μακεδονία TV, το οποίο αναπόφευκτα θα αλλάξει όνομα, αποκτώντας το πρόθεμα ΑΝΤ1, θα μεταδίδει ξένες και ελληνικές σειρές, ο ΑΝΤ1+, ως streaming υπηρεσία, νέες σειρές και αθλητικά προγράμματα, ενώ το Netwix θα συνεχίσει στο διαδίκτυο τις εκπομπές με νεανικό πρόσημο. Βέβαια, σε αναμονή υπάρχει και ένα σχέδιο όσον αφορά την ενημέρωση, με σημείο αναφοράς το VICE.

 

Η προσέγγιση  για τα ΜΜΕ  του Προέδρου του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, Θοδωρή Κυριακού, όπως αποτυπώθηκε στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών:

 

Η ηγετική θέση του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στο χώρο των παραδοσιακών και των ψηφιακών Media

«Ο Όμιλος Antenna έχει παρουσία σε τρεις ηπείρους, Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία, και συμπληρώνει πάνω από 30 χρόνια λειτουργίας. Τα ψηφιακά Μέσα και οι νέες εξελίξεις είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Θέλουμε να είμαστε πάντα μπροστά. Διανύουμε μία εποχή όπου ο καταναλωτής επιλέγει να δει ό,τι θέλει, με όποιο Μέσο θέλει, την ώρα που εκείνος θέλει. Παγκοσμίως, υπάρχει η τάση για ακόμη πιο ποιοτικό περιεχόμενο. Το ποιοτικό περιεχόμενο νικά. Η αλήθεια νικά σε μια εποχή που τα fake news κυριαρχούν. Η αξιόπιστη ενημέρωση είναι η μόνη επιλογή μας».

 

Παραγωγή κορυφαίου περιεχομένου από τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ

«Η δουλειά μας είναι να παρέχουμε το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο, τόσο στην ψυχαγωγία όσο και στην ενημέρωση. Στην ψυχαγωγία, η δουλειά μας ποια είναι; Να δημιουργούμε συναρπαστικές ιστορίες τις οποίες θα αγαπήσει ο κόσμος. Λαμβάνουμε υπόψιν τις παγκόσμιες τάσεις. Ερευνούμε τι θέλει το κοινό, ώστε να καλύπτουμε πάντα τις ανάγκες του. Δαπανούμε πολλά χρήματα και χρόνο σε έρευνες και, επίσης, ακολουθούμε την εμπειρία μας. Το σημαντικότερο, όμως, για να φτιάξεις συναρπαστικό περιεχόμενο, είναι να δημιουργήσεις τις συνθήκες, να προσελκύσεις τους καλύτερους δημιουργούς. Να τους στηρίζεις και να τους ενθαρρύνεις να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η δουλειά μας είναι να παίρνουμε δημιουργικά ρίσκα, τα οποία άλλα έχουν μεγάλη επιτυχία και άλλα χρειάζονται βελτίωση. Ένα παράδειγμα δημιουργικού ρίσκου στην Ελλάδα, είναι αυτό που πήραμε εμείς με τη σειρά «Άγριες Μέλισσες», την οποία απολαμβάνουν καθημερινά δύο εκατομμύρια Έλληνες, με τεράστια επιτυχία. Αυτό ήταν ένα δημιουργικό ρίσκο. Να κάνουμε μια σειρά εποχής, καθημερινή, με εξαιρετικούς ηθοποιούς, με σεναριογράφους που έχουν απίστευτο ταλέντο, και έναν πολύ ταλαντούχο σκηνοθέτη, ο οποίος προέρχεται από τον κινηματογράφο. Αυτός ο συνδυασμός δεν έχει ξαναγίνει στην ελληνική τηλεόραση».  

 

Η τηλεόραση στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού

«Η τηλεόραση συνεχίζει να είναι το βασικό, πιο αποδοτικό Μέσο για τη διαφήμιση. Στην Ελλάδα μόνο, ο μέσος Έλληνας περνάει περίπου πέντε ώρες την ημέρα μπροστά στην τηλεόραση. Σε ένα περιβάλλον multi-screen, έχει το κινητό του, έχει το τάμπλετ του, αλλά η κύρια οθόνη είναι η τηλεόραση. Έχουν γίνει αρκετές έρευνες από τα παγκόσμια διαφημιστικά δίκτυα για την απόδοση της τηλεόρασης συγκριτικά με τα ψηφιακά Μέσα. Τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα, τα 2/3 των πωλήσεων μιας εταιρείας, ενός διαφημιζόμενου, προέρχονται από την τηλεοπτική διαφήμιση. Μιλάμε για το 65%. Για κάθε 100 ευρώ που επενδύεις στην τηλεοπτική διαφήμιση, έχεις περίπου 490 ευρώ απόδοση. Όταν τελειώσει μια τηλεοπτική καμπάνια, παράγει αποτελέσματα για ακόμη 26 ημέρες μετά. Συγκριτικά, μια καμπάνια στα social media, όταν τελειώσει, παράγει αποτελέσματα για 14 ημέρες μετά. Τέλος, η τηλεόραση παραμένει ένα αξιόπιστο Μέσο, ένα Μέσο το οποίο συνδέει τον κόσμο».

 

Ο κομβικός ρόλος της ενημέρωσης στα Μέσα του Ομίλου ANTENNA

«Συνεργαζόμαστε πάντα με τους καλύτερους δημοσιογράφους. Θέλουμε από εκείνους να προβάλλουν όλες τις απόψεις, κάτι που είναι πολύ σημαντικό, να καταγράφουν την πραγματικότητα. Σε μια εποχή όπου τα fake news έχουν μεγαλύτερη διείσδυση από ποτέ, είναι σημαντικό να είμαστε ένας από τους βασικούς πυλώνες, τους βασικούς φάρους αξιοπιστίας και εγκυρότητας. Αυτό απαιτεί ο πολίτης και για μας είναι μεγάλη ευθύνη. Πάντα ανεξάρτητα και χωρίς παρεμβάσεις».

 

Η βιωσιμότητα των σύγχρονων Μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, οι τάσεις της αγοράς και οι προτιμήσεις της νέας γενιάς

«Τα παγκόσμια έσοδα των Media ανέρχονται περίπου στα 2,4 τρισ. Τόσα είναι τα χρήματα που ξοδεύει όλη η αγορά, όλος ο κόσμος, για να καταναλώνει Media και Entertainment. Το νούμερο αυτό αυξάνεται περίπου 4,3% κάθε έτος. Άρα μιλάμε για μία αναπτυσσόμενη και πάρα πολύ μεγάλη αγορά. Το 60% αυτών είναι πια τα ψηφιακά Μέσα και η μεγαλύτερη ανάπτυξη των ψηφιακών Μέσων είναι από την εικονική πραγματικότητα: virtual reality μέσα, OTT (Over The Top), πλατφόρμες τύπου Netflix, ενώ η άλλη κατηγορία μεγάλης αύξησης είναι η ιντερνετική διαφήμιση». 

«Οι νέοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά με διαφορετικό τρόπο από τις μεγαλύτερες ηλικίες. Βλέπουν τηλεόραση από το κινητό, από τα τάμπλετς, και είναι πολύ δύσκολο να τους κρατήσεις. Είναι ένα κοινό που θέλει μια εναλλακτική ματιά. Μας απασχολεί να προσεγγίσουμε τους νέους. Για να τους προσεγγίσουμε ψάξαμε πολύ και επενδύσαμε, πάνω από 10 χρόνια πριν, στη Vice. H Vice Media είναι η μεγαλύτερη εταιρεία για τους νέους παγκοσμίως. Δραστηριοποιείται  σε 40 χώρες, έχει global reach σε 350 εκατομμύρια κόσμο. Κατάφερε να έχει νέους δημιουργούς, νέους δημοσιογράφους, νέα στελέχη, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του νέου κοινού με θάρρος, χωρίς ταμπού και έτσι να αποτελεί πραγματικά ένα παγκόσμιο φαινόμενο».

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: HOME-RIGHT, Internet, Τηλεόραση Tagged With: "Vice", «Άγριες Μέλισσες», ANT1, NETWIX, ΑΝΤΕΝΝΑ, Θοδωρής Κυριακού, Μακεδονία TV

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Να μην γίνει ο ΕΚΟΜΕ…ΟΠΕΚΕΠΕ

Τώρα που εξασφάλισε το ΕΚΚΟΜΕΔ τα 187 εκατ. ευρώ θα αρχίσει να πληρώνει τα χρωστούμενα του ΕΚΟΜΕ;  Ο φόβος είναι για τους εμπλεκόμενους να μην γίνει η κατάσταση “νέος ΟΠΕΚΕ”. Μία σημαντική κίνηση υψηλού συμβολισμού φαίνεται πως προετοιμάζει η ΕΡΤ στο χώρο του ραδιοφώνου. Μια μεγάλη μετακίνηση στη λογική της προηγούμενης, με την πρόσληψη του […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Ελλάδα – Πορτογαλία: LIVE STREAMING – Volley, Golden European League (EΡT2)
  • Αφρ. Κτενά στο “Π”: Μνήμες πικρές και επαναλαμβανόμενες
  • Με τον… αέρα της Συμφωνίας των Πρεσπών
  • Σ. Αρναούτογλου στο “Π”: Κλιματική αλλαγή: Απειλή για τη γεωργία και την οικονομία της Ελλάδας
  • Ν. Κογιουμτσής στο “Π”: Η μικρομεσαία επιχείρηση εν μέσω αβέβαιου οικονομικού περιβάλλοντος
  • Έλενα Κουντουρά στο “Π”: Ανάγκη για μεγαλύτερη στήριξη της γυναίκας σε εργασία, στέγαση, υγεία, οικονομική ενδυνάμωση, εξάλειψη της βίας
  • Γ. Αυτιάς στο “Π”: Η λύση του Δημογραφικού
  • Ν. Βούτσης στο “Π”: Καμιά ανοχή στην κυβερνητική πολιτική της συγκάλυψης, της διαφθοράς, της ακραίας ταξικής μεροληψίας
  • Ξαναζεσταίνει τη σούπα ο Σαμαράς
  • Διαβάστε στο «ΠΑΡΟΝ»: ΒΑΤΕΡΛΩ εθνικών διαστάσεων

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ψάχνουν για νέα εκπομπή στο Open
  • Στις έντυπες "Τυπολογίες" την Κυριακή μαζί με το "Παρόν": Πόσα χρήματα θα διαθέσει η ΕΡΤ για σειρές
  • Νέα κρίση στα media-Επανήλθαν  τα λουκέτα στην τηλεόραση
  • Διαβάστε στο «ΠΑΡΟΝ»: ΒΑΤΕΡΛΩ εθνικών διαστάσεων
  • Προκήρυξη για τη θέση προϊσταμένου/ης των Μουσικών σταθμών ΕΡΤ
  • ΑΙΧΜΕΣ: Να μην γίνει ο ΕΚΟΜΕ...ΟΠΕΚΕΠΕ
  • Τέλος η διάταξη για τα συνεταιριστικά ραδιόφωνα, αλλάζει η νομοθεσία για τα κομματικά
  • Έγκριση Μαρινάκη για «Ηλέκτρα» και «Πρωϊα σε είδον»
  • Τα "εκτός έδρας" της ΕΡΤ και του ΑΠΕ
  • "Ο Όμιλος Φιλιππάκη επεκτείνεται στον ραδιοφωνικό κλάδο με την εξαγορά ραδιοφωνικού σταθμού στη Θεσσαλονίκη"

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017