Σε καταχώρηση της η Frontstage συμφερόντων της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου ισχυρίζεται πως έχει τον πρώτο σταθμό σε ακρόαματικότητα, τον Μελωδία, ο οποίος στο κρίσιμο διάστημα έχασε ακροατές.
Αφού στη διαφήμιση αναγράφονται τα ονόματά των μουσικών σταθμών με έμφαση σε εκείνους που ανήκουν στο ΑΦΜ της Frontstage, με ψιλά γράμματα, στο τέλος της καταχώρησης αναφέρει πως “εξαιρούνται οι ενημερωτικοί σταθμοί”, ώστε να είναι σωστό το αφήγημα περί δήθεν πρώτης θέσης του Μελωδία. Στην πραγματικότητα, πρώτος και με διαφορά, στη ραδιοφωνική μέτρηση, το διάστημα της πανδημίας, είναι ο ΣΚΑΪ.
Λέει λοιπόν την αλήθεια η καταχώρηση της εταιρείας; Θα διατηρηθεί η διαφήμιση; Θα αποσυρθεί;