• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Οι «4Τροχοί» Οκτωβρίου μαζί με την «Καθημερινή»

05/10/2024

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στους 4Τροχούς Οκτωβρίου, κατασκευαστές οχημάτων όπως η Smart και η Mini που κατάφεραν να αναδειχθούν και εν συνεχεία να καταξιώσουν το όνομά τους ανά τον κόσμο στον τομέα της κατασκευής μικρών αυτοκινήτων, επαναπροσδιορίζουν την ταυτότητά τους! Οι σύγχρονες γενιές μοντέλων των δύο εταιρειών έχουν αλλάξει ρότα, φλερτάροντας ανοιχτά και δίχως… τύψεις με τα ανώτερα και πιο κερδοφόρα κλιμάκια μεγέθους της σύγχρονης αυτοκινητικής σκακιέρας – στο πλαίσιο της οποίας μάλιστα τα πάσης λογής SUV διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο μεταξύ των προτάσεων των δύο κατασκευαστών.

Και αν σήμερα ο Sir Άλεκ Ισιγόνης δικαίως θα απορούσε (sic) με το πόσο μεγάλο είναι πλέον ένα σύγχρονο Μini, όπως για παράδειγμα το 5θυρο και ηλεκτρικό για την περίσταση Countryman των σχεδόν 4,5 μ., το ίδιο ξαφνιασμένοι θα μείνουν πλέον και οι παραδοσιακοί φίλοι της Smart. Μιας εταιρείας που από τα λιλιπούτεια Fortwo που πάρκαραν με τη… σκέψη στους στενούς δρόμους των πόλεων και το δόγμα «Reduce to the Max» των περασμένων δύο δεκαετιών όσον αφορά το μέγεθος, έφτασε σήμερα να παράγει και να προσφέρει κατ’ αποκλειστικότητα μεγάλα (και ηλεκτρικά για την περίσταση) SUV. Όπως το νέο Smart #3. Συνεχίζοντας να κλείνει το μάτι στα «μεγάλα» οχήματα «ελεύθερου χρόνου», η Volvo ακολούθησε για την περίσταση τον αντίστροφο δρόμο, σε μια προφανή προσπάθεια των Σουηδών να προσελκύσουν στις εκθέσεις τους ένα διαφορετικό και πρωτίστως πιο νεανικό αγοραστικό κοινό. Έτσι, αποφάσισαν (σοφά, κατά την άποψή μας) να κατέβουν για πρώτη φορά από τα ψηλά στα χαμηλά, φέρνοντας στο προσκήνιο το «μικρό» και ηλεκτρικό επίσης EX30. Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι το πώς τα καταφέρνει το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Smart #3 σ’ αυτήν τη δύσκολη και αμείλικτη από πλευράς ανταγωνισμού αρένα, προτάσσοντας μια ιδιαίτερη εμφάνιση, που όσο κι αν αφήνει πίσω της εκείνη που το καθιέρωσε, έχει τον τρόπο να τραβά το βλέμμα, σε συνδυασμό με ένα καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο για τους επιβάτες εσωτερικό, στο οποίο χαίρεσαι να «ζεις».

 

Αφήνοντας για λίγο στην άκρη τις οδηγικές αντιπαραθέσεις, ταξιδεύουμε στον υψηλότερα ασφαλτοστρωμένο δρόμο της Ελλάδας (1.900 μέτρα), που φέρει την κωδική ονομασία «το Πέρασμα του Μπάρου» (Baros Pass), και σε πανέμορφες γωνιές της Ηπείρου και της Θεσσαλίας, με το νέο crossover Audi A3 allstreet. Σπάνια σχεδιάζουμε ανάλογα οδοιπορικά στην Ελλάδα, για τον πολύ απλό λόγο ότι δε διαθέτουμε… υψηλής οδηγικής απόλαυσης «περάσματα». Κι όμως. Ιδού ίσως το μοναδικό ελληνικό πάσο, το οποίο από τη στιγμή που ασφαλτοστρώθηκε -πριν από περίπου δέκα χρόνια- έγινε πόλος έλξης για τους απανταχού φαν της οδήγησης αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας και ποδηλάτου, αλλά και για κάθε ταξιδιώτη, αφού ουσιαστικά ενώνει μερικά από τα ωραιότερα μέρη της χώρας μας σε Ήπειρο και Θεσσαλία. Παρέα μας σε αυτή την… αλπική εξόρμηση σε ύψος 1.900 μέτρων η ολοκαίνουργια premium crossover εκδοχή του ανανεωμένου Audi Α3, το allstreet, που απέχει από το έδαφος 30 χλστ. περισσότερο σε σχέση με τα «απλά» Α3. Επί του παρόντος στη διάθεσή μας έχουμε την έκδοση 1.5 TFSI των 150 ίππων με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V και το ημιαυτόματο κιβώτιο S tronic των 7 σχέσεων. Αυτή η crossover υλοποίηση, που ονομάζεται «allstreet», έρχεται να σταθεί δίπλα στις sportback και sedan στην ανανεωμένη γενιά του μοντέλου, στο οποίο γενικότερα το εργοστάσιο αναβάθμισε τα υλικά κατασκευής και τον στάνταρντ εξοπλισμό. Ως allstreet, το Α3 αποτελεί μια premium πρόταση στην κατηγορία C, με χαρακτηριστικά όπως είναι η ευελιξία ενός χάτσμπακ και κάποιες -λίγες έστω- από τις δυνατότητες ενός SUV.

 

Σε χαμηλότερα υψόμετρα… ο ωκεανός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκτά και νέο μέλος. Πρόκειται για το Dolphin, το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της κινεζικής BYD· μιας αυτοκινητοβιομηχανίας που ήρθε στην Ευρώπη πρόσφατα και μετρά ακόμα λιγότερο χρόνο δραστηριότητας επί ελληνικού εδάφους. Ωστόσο, σε παγκόσμιο επίπεδο έχει χτίσει ένα ισχυρό όνομα με σημαντικές πωλήσεις, που δεν επιδέχονται οποιασδήποτε -υποκειμενικής- αμφισβήτησης· είτε από το κοινό είτε από τον ανταγωνισμό. Και αν έως τώρα τα σημαντικότερα μοντέλα της BYD ήταν εκείνα… των ανώτερων στρωμάτων -αναφορικά με τις διαστάσεις-, το Dolphin, με σαφώς πιο συμπαγές μέγεθος, τοποθετείται απέναντι σε διαφορετικό ανταγωνισμό. Το Dolphin πήρε το όνομά του από τη σχεδιαστική προσέγγιση που ακολούθησαν οι Κινέζοι και η οποία υπόκειται στη νέα φιλοσοφία «Ocean Aesthetic». Στόχος ήταν το αποτέλεσμα να παραπέμπει σε δελφίνι που βγαίνει από το νερό. Μοιάζει να το πέτυχαν, χάρη σε μια ανάλαφρη αισθητική, «παιχνιδιάρικη», με ωραίο τελείωμα, γλυκό προφίλ, ενώ θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο αν τα εμπρός φώτα είχαν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους και ήταν πιο κοντά στα φτερά. Υποκειμενικό βέβαια το αισθητικό κομμάτι. Εδώ τα έχουν να κάνουν και με το σημαντικό τιμολογιακό ατού, αφού, συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το κόστος της βασικής του έκδοσης δεν ξεπερνάει το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ. Αμιγώς ηλεκτρικό, με αφθονία χώρων, πρακτικό και με εμφανώς ποιοτικά υλικά, σαφώς έρχεται να δείξει ότι οι Κινέζοι δεν υπολείπονται σε τίποτα του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού.

 

Οι «4 Τροχοί» Οκτωβρίου κυκλοφορούν την Κυριακή 6 Οκτωβρίου με την «Καθημερινή».

 

  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Ανακοινώσεις, Εφημερίδες Tagged With: «4Τροχοί», «Καθημερινή»

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Τι συμβαίνει στο “ελληνικό Χόλιγουντ”;

Γιατί καθυστερούν φέτος οι σειρές;  Για δύο λόγους που συνδέονται μέσω του ΕΚΟΜΕ και της συνέχεια τους του ΕΚΚΟΜΕΔ Μετά την αλλαγή της νομοθεσίας ο ΕΚΟΜΕ μετατράπηκε σε εργαλεία κρατικών ενισχύσεων ελληνικών σειρών  και …reality και κάποια στιγμή οι υποσχέσεις για χρηματοδότηση σήκωσαν στον αέρα το ταμείο. Τώρα οι σταθμοί είναι απολύτως διστακτικοί και αν […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ – ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2026
  • ΕΒΕΠ: Πολυεπίπεδες οι οικονομικές επιπτώσεις από την πολεμική ένταση στη Μέση Ανατολή
  • ΣΤΗΡΙΞΗ 10 ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ. ΑΥΤΙΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • Επένδυση 1 δισ. ευρώ στην Ισπανία από το Netflix
  • Γ. Χατζηθεοδοσίου για τη σύγκρουση Ισραήλ με Ιράν: Τεράστιοι οι κίνδυνοι για την παγκόσμια και ελληνική οικονομία
  • Καραμανλής και Σαμαράς… μακριά κι αγαπημένοι!
  • Άγιος Τύχων ο Θαυματουργός επίσκοπος
  • Μην αφήνετε τις τράπεζες να λεηλατούν την κοινωνία!
  • θΡΑΚΙΩΤΙΚΑ: Ό,τι του φανεί του… «διαμορφωτή»
  • Τη Δευτέρα ξεκινά η υποβολή των προτάσεων για τα Βραβεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο digitalawards.gov.gr

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ενισχύεται το ΕΡΤ News από Σεπτέμβριο
  • Αρχίζει το FIFA Club World Cup 2025 στον ΑΝΤ1
  • Η Εθνική Μπάσκετ στην ΕΡΤ
  • Open …ΠΑΟΚ!
  • Μαζί ΑΝΤ1+ και DAZN!
  • Όλη η Ελλάδα ένας απέραντος ΟΠΕΚΕΠΕ… Η Κρήτη θα έπρεπε να ήταν… τριώροφη!
  • Η Εθνική Ελπίδων στην ΕΡΤ
  • Τα μικρά της διαφήμισης
  • Ανανεώνεται το www.skai.gr
  • Καθυστερήσεις για «Το σόι μου»

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
Copyright © Εφημερίδα Παρόν 2017 - 2025