Σημαντική αύξηση σημειώνει ο μέσος όρος τηλεθέασης του τηλεοπτικού σταθμού του Ιβάν Σαββίδη. Το OPEN ξεκίνησε τη νέα χρονιά με μέσο όρο τηλεθέασης 9% στο δυναμικό κοινό 18-54, ακολουθώντας μια συνολικά ανοδική πορεία από τις 24 Οκτωβρίου, που βγήκε για πρώτη φορά στον τηλεοπτικό αέρα. Ο μέσος όρος τηλεθέασης τον Οκτώβριο ήταν 6,7%, τον Νοέμβριο 7,2%, τον Δεκέμβριο 7,7% και το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου του 2019 έφτασε σε 9,1%.
Η απόφαση του σταθμού να επενδύσει στις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές και τις ημέρες των αργιών, ενώ οι αντίστοιχες εκπομπές στα άλλα κανάλια δεν βγήκαν ζωντανά, έδωσε στίγμα και αποτυπώθηκε σε ιδιαίτερα υψηλές τηλεθεάσεις τις ημέρες που το «Ώρα Ελλάδος» έπαιξε χωρίς ανταγωνισμό, αλλά και στη συνέχεια, καθώς και οι δύο πρωινές ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού («Ώρα Ελλάδος 5.30» και «Ώρα Ελλάδος 7.00») παρουσιάζουν συνεχή αυξητική τάση.
Στο δεύτερο μισό της τηλεοπτική σεζόν, που ξεκινά τον Φεβρουάριο, το OPEN ετοιμάζει νέα προγράμματα. Στα δυνατά του χαρτιά το πολυαναμενόμενο «X-Factor», με τη Δέσποινα Βανδή για πρώτη φορά σε ρόλο παρουσιάστριας, το πολιτικό talk show που θα παρουσιάσει η Έλλη Στάη, αλλά και την άφιξη του Λάκη Λαζόπουλου, που βρίσκεται μία ανάσα από την τελική συμφωνία για να ενισχύει το δυναμικό του OPEN με εβδομαδιαία σατιρική εκπομπή.