Με ραγδαίους ρυθμούς αυξάνεται η κρατική διαφήμιση μέσω των επικοινωνιακών προγραμμάτων των φορέων του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα. Στα 15 εκατ. των δύο πρώτων μηνών του 2022 προστέθηκαν άλλα 8,4 εκατ. επικοινωνιακών δαπανών από τέσσερις μόλις φορείς. Πρωταθλητής της διαφημιστικής πολιτικής είναι η Περιφέρεια Αττικής, η οποία έλαβε έγκριση επικοινωνιακών προγραμμάτων, για το σύνολο των δράσεών της το 2022, ύψους 6.897.428,81 ευρώ.
Οι δράσεις επικοινωνίας αφορούν το στρατηγικό σχέδιο δράσης για την τουριστική προβολή και την ανάπτυξη της Περιφέρειας τα έτη 2021 – 2023. Το αμέσως υψηλότερο κονδύλι αφορά πάλι Περιφέρεια, αυτήν της Στερεάς Ελλάδας, ύψους 1.091.000 για το 2022. Ξεχωριστό επικοινωνιακό πρόγραμμα ενέκρινε η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την υπηρεσία διαχείρισης, ύψους 360.000 ευρώ, ενώ το συνολικό επικοινωνιακό πρόγραμμα που ενέκρινε τον Φεβρουάριο του 2022 ήταν ύψους 400.000 ευρώ. Τέλος, εγκρίθηκε το πρόγραμμα του Δήμου Πέλλας, ύψους 60.000 ευρώ.