Συνολικά 11 εγκυκλίους έχει εκδώσει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για να συναιτήσει τους εμπλεκόμενους με το κρατικό χρήμα. Με αυτές η ΓΓΕΕ ζητάει αναλυτικά στοιχεία για τα επικοινωνιακά προγράμματα προβολή των δημοσίων φορέων, αλλά το αποτέλεσμα όμως δεν είναι το αναμενόμενο. Οι κρίσιμοι αυτοί εγκύκλιοι είναι:
- Η με αρ.8106/14.05.2015 εγκύκλιος περί Προγραμματισμού και απολογισμού της διαφημιστικής προβολής των δημοσίων φορέων.
- Η με αρ. πρωτ. 19/5.1.2016 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 6ΠΔΛ465ΙΧΦ-ΛΚ8) περί εποπτείας της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων των φορέων των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
- Η με αρ. πρωτ. 578/13.1.2016 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 7YKΦ465IXΦ-IXI) περί αποστολής στοιχείων επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων διαφημιστικής προβολής και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς.
- Η με αρ. πρωτ. 4363/1.3.2016 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 7ΛΞ0465ΙΧΦ-5Δ4) περί υποβολής αιτημάτων έγκρισης επικοινωνιακών προγραμμάτων καθώς και λοιπών στοιχείων διαφημιστικής δαπάνης και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς μέχρι τις 31/3/2016.
- Η με αρ. πρωτ. 10541/26.5.2016 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 7ΦΞΚ465ΙΧΦ-Μ30) περί υποβολής, από τους Δήμους όλης της χώρας, αιτημάτων έγκρισης επικοινωνιακών προγραμμάτων καθώς και λοιπών στοιχείων διαφημιστικής δαπάνης και ερευνών ραδιοτηλεοπτικής αγοράς.
- Η με αρ. πρωτ. 18936/11.10.2016 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 6Π26465ΙΧΦ-ΛΒΤ) περί υποχρέωσης κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής έτους 2017 και υποβολής απολογιστικών στοιχείων έτους 2015.
- Η με αρ. πρωτ. 3084/16.02.2017 εγκύκλιος (ΑΔΑ: ΩΞ6Χ465ΧΘ0-ΕΡΒ)) περί υπενθύμισης κατάρτισης επικοινωνιακών προγραμμάτων 2017.
- Η με αρ. πρωτ. 4471/8.3.2017 εγκύκλιος (ΑΔΑ: ΩΝΒ3465ΧΘ0-Π3Γ) περί της τήρησης της νομοθεσίας για τη διαφημιστική δαπάνη.
- Η με αρ. πρωτ. E/23/23.10.2017 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 7Θ3Ω465ΧΘ0-9ΣΛ) περί Υποχρέωσης κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής έτους 2018.
- Η με αρ. πρωτ. 949/25.1.2018 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 6ΤΙΧ465ΧΘ0-8Γ0) περί Υποχρέωσης κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής και διαφημιστικής δαπάνης έτους 2018 και υποβολής εκθέσεων απολογισμού έτους 2017 των σχετικών επικοινωνιακών δράσεων.
- Η με αρ. πρωτ. 11001/20.7.2018 εγκύκλιος (ΑΔΑ: Ω88Ψ465ΧΘ0-54Γ) περί Υπόμνησης σχετικά με την υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.