Η δυναμική είσοδος του «Master Chef» στον πίνακα τηλεθέασης σκορπάει ευφορία στο Star. Ο τηλεοπτικός σταθμός έχει τη δυνατότητα να πετύχει τον στόχο που τέθηκε από την εποχή που ελήφθη η απόφαση να εγκαταλειφθεί η επένδυση του Ομίλου Βαρδινογιάννη στο Mega και να ενισχυθεί το Star. Η μαζική απήχηση του τέταρτου κύκλου του «Master Chef» ενίσχυσε με μονάδες τηλεθέασης το Star, το οποίο από την περασμένη Δευτέρα βρίσκεται στην πρώτη θέση με μικρή ή μεγαλύτερη διαφορά από τον ΑΝΤ1, ο οποίος στηρίζεται κυρίως στις «Άγριες Μέλισσες», αν και όλα του τα προγράμματα παρουσιάζουν άνοδο. Ο ΑΝΤ1 βασίζεται στην ποικιλία του φετινού προγράμματος για να συγκεντρώσει διαφήμιση στο τρέχον εξάμηνο, ενώ το «όπλο» του Star θα είναι η μεγάλη απήχηση του «Master Chef».