ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
«Απάντηση στην ΕΙΤΗΣΕΕ ή στη DIGEA (το ίδιο είναι): 70 λόγοι αντιπαράθεσης και μία τεράστια γκάφα».
Καλωσορίζουμε την ξεκάθαρη τοποθέτηση της ΕΙΤΗΣΕΕ. Ίδια ψέματα και μια κορυφαία γκάφα.
Καταρχήν, θα πρέπει να τονίσουμε ότι η απάντηση στη χθεσινή μας δήλωση για τους εργαζόμενους του Mega δεν έρχεται από τον πάροχο δικτύου (DIGEA), στον οποίο απευθυνθήκαμε, αλλά από τους παρόχους περιεχομένου, δηλαδή τα κανάλια (ΕΙΤΗΣΕΕ).
Και γιατί έγινε αυτό; Γιατί είναι οι ίδιοι άνθρωποι ακριβώς! Απλά, έκαναν –προφανώς- λάθος στις σφραγίδες τους!
Ας ξεκινήσουμε από αυτό, λοιπόν, που είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο της υπόθεσης. Αυτό που δημιουργεί τις στρεβλώσεις που βιώνουμε αυτές τις μέρες.
Ότι στην Ελλάδα, οι πάροχοι δικτύου είναι ταυτόχρονα και οι πάροχοι περιεχομένου.
Κλειστό club και αεροπειρατεία με διαγωνισμό παρωδία.
Από εκεί και πέρα, αξίζει να τονιστούν τα εξής:
Είναι λογικό αυτοί, οι ιδιοκτησίες των τηλεοπτικών σταθμών, να επιτίθενται στην κυβέρνησή μας.
Για την ακρίβεια, τουλάχιστον μέχρι τώρα, έχουν 70 λόγους να το κάνουν.
Γιατί με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, από τον ειδικό φόρο τηλεόρασης και το τέλος χρήσης συχνοτήτων, που δεν εισέπρατταν οι προηγούμενοι (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ), μπήκαν στο δημόσιο ταμείο 70 εκατ. ευρώ. Προφανώς θα προτιμούσαν μια κυβέρνηση, που ξεχνά να καταλογίσει ψηφισμένους φόρους, να τους αφήνει να πορεύονται για ακόμη 27 χρόνια χωρίς άδειες. Και βεβαίως να πιέζει τραπεζίτες για να παίρνουν αυτοί δάνεια με αέρα.
Όσον αφορά δε το απίστευτο επιχείρημα της ΕΙΤΗΣΕΕ ότι η κυβέρνησή μας με το νομοθέτημα του Αυγούστου θα απέλυε 2.000 εργαζομένους, έχουμε να πούμε τα εξής:
- Είναι από τις λίγες φορές που αναφέρεται ο πραγματικός αριθμός των εργαζομένων. Γιατί μέχρι τώρα ακούγαμε από τις εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων των σταθμών τους για 16.000 ή 8.000 εργαζομένους.
- Θέλουμε να τους παρακαλέσουμε: Να υποστηρίξουν δημόσια την πρόβλεψη του νόμου 4339/15 για την υποχρέωση των σταθμών να έχουν κατ’ ελάχιστο 400 εργαζόμενους. Ας το δεχτούν αυτό και ας συνεχίσουν να μας βρίζουν.
Όσον αφορά την «πλατφόρμα» διάθεσης διαφημιστικού χρόνου, πρέπει να πούμε ότι δεν μας προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση η τόσο έντονη δυσαρέσκειά τους.
Η διαφημιστική αγορά έχει γκρίζες ζώνες. Μόνο όποιος επωφελείται από αυτές αντιδρά με τόσο πείσμα στην ηλεκτρονική «πλατφόρμα» για τη διάθεση του διαφημιστικού χρόνου, η οποία εγγυάται τη διαφάνεια των συναλλαγών.
Η τελευταία απόφαση του ΣτΕ, για την οποία βιάστηκαν να πανηγυρίσουν, υπογραμμίζει ότι οι σταθμοί τους είναι παράνομοι, αφού λειτουργούν χωρίς άδεια. Αδειοδότηση θα γίνει και τίμημα θα υπάρξει.
Μέχρι τότε ας αποδείξουν ότι έστω και ένα από τα δάκρυα που έχυναν για τους εργαζόμενους δεν ήταν κροκοδείλιο.
Τους τρόπους τους γνωρίζουν.