Ο εμπλουτισμός της ταινιοθήκης της ΕΡΤ με ελληνικές σειρές και η ανάπτυξη του ERTFlix είναι δύο από τα πιο σημαντικά έργα που αφήνει η διοίκηση του Κωνσταντίνου Ζούλα στην κρατική ραδιοτηλεόραση για την επόμενη διοίκηση, με την Κατερίνα Κασκανιώτη ως διευθύνουσα σύμβουλο και τον Γιάννη Παπαδόπουλο ως πρόεδρο.
Το δίδυμο του Γιώργου Γαμπρίτσου και του Κωνσταντίνου Ζούλα παρέλαβε την ΕΡΤ χωρίς σειρές, αλλά με την καθοριστική συμβολή του Νίνου Ελματζιόγλου, μέλους του ΔΣ, του γενικού διευθυντή προγράμματος Κωνσταντίνου Παπαβασιλείου και της σημερινής διοίκησης (Κασκανιώτη – Ζούλα) η ΕΡΤ πλέον έχει ένα πλήρες πρόγραμμα με σειρές, τηλεπαιχνίδια, μουσικές, ενημερωτικές και πολιτιστικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων και ντοκιμαντέρ.
Σειρές όπως η «Έρημη Χώρα» είχαν πολύ θετική ανταπόκριση από το κοινό, ενώ άλλες παραγωγές, όπως «Η Τούρτα της Μαμάς», έδωσαν ατάκες με πολιτικό περιεχόμενο, όπως η ατάκα «ΠΑΣΟΚ, ωραία χρόνια». Η «Παραλία», που συνεχίζει και αυτήν τη χρονιά, ήταν μία από τις πιο τολμηρές σειρές, ενώ ο πρώτος κύκλος της σειράς «Κάνε ό,τι κοιμάσαι» κατέκτησε το βραβείο καλύτερης τηλεοπτικής σειράς στον 18ο διεθνή διαγωνισμό Seoul International Drama Awards 2023. Η σειρά «Τα Καλύτερά μας Χρόνια» (τρεις κύκλοι) παρουσίασαν πτυχές της πολιτικής ιστορίας των τριών τελευταίων δεκαετιών. Το «Μουσικό Κουτί» με τον Νίκο Πορτοκάλογλου ήταν επίσης ένα τεράστιο στοίχημα για την ΕΡΤ, όπως και η Μαρίνα Σάττι στον τελευταίο διαγωνισμό της Eurovision.
Παρά τη δημιουργία του ΕΡΤ News και την αισθητική αναμόρφωση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, η διοίκηση της ΕΡΤ δεν κατάφερε να αποφύγει τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης. Η επιστροφή των αθλητικών προγραμμάτων, με το Euro 2024 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που συνεισέφεραν σε τηλεθέαση και έδωσαν αυτοπεποίθηση στο προσωπικό, συνέπεσε με την ανάληψη της θέσης της διευθύνουσας συμβούλου από την Κατερίνα Κασκανιώτη.
Η πλατφόρμα ERTFlix εξελίχθηκε στο πιο σημαντικό στοιχείο που είχε η διοίκηση της ΕΡΤ. Σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ, που τη δημιούργησε, αλλά την παράτησε στη συνέχεια, ως απόρροια του εμφυλίου πολέμου στο κόμμα, ο Κωνσταντίνος Ζούλας άρπαξε την ευκαιρία και κατάφερε να βάλει την υπηρεσία σε νοικοκυριά και κινητά τηλέφωνα και να δείξει πως η ΕΡΤ έχει μια απήχηση που δεν καταγράφεται από το σύστημα τηλεθέασης της Nielsen στην επίγεια τηλεόραση.
Το ραδιόφωνο πέρασε σε δεύτερη μοίρα, αν και υπήρξε το στάδιο της μετάβασης στις ραδιοφωνικές πλατφόρμες με τη δημιουργία του ERTecho, που συνοδεύτηκε από τη δημιουργία ιντερνετικών ραδιοφωνικών υπηρεσιών. Η πιο σημαντική προσπάθεια έγινε με την αναμόρφωση του Πρώτου Προγράμματος, ενώ η ΕΡΑ ΣΠΟΡ έμεινε πίσω.